Avatar 3D takie tam

Data: 2010-01-03 03:28:57
Autor: ia
Avatar 3D takie tam
no to byłem na Avatarze,
w multikinie,
było całkiem ok,
jakość ok, bałem się różnych niedociągnięć ale nie odczułem, było fajnie..

...i tu smutna refleksja z innej beczki..
dopiero co od paru miesięcy możemy cieszyć się HD w telewizorze,
a tu taki 3D przyćmiewa to wszystko..
czuję, że w domu to dopiero za 3-4 lata w rozsądnych pieniądzach takie 3D..

pzdr
ia

Data: 2010-01-03 05:00:46
Autor: Arkadiusz Dymek
Avatar 3D takie tam
ia wrote:
[...]

Też tak myślałem - do momentu, gdy dziś zauważyłem w Vobisie laptopa z 3D. Za około 2700, więc bez szaleństwa.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-01-03 04:01:32
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Sun, 03 Jan 2010 05:00:46 +0100, Arkadiusz Dymek
<adresu@nie.bedzie> wrote:

Też tak myślałem - do momentu, gdy dziś zauważyłem w Vobisie laptopa z 3D. Za około 2700, więc bez szaleństwa.

a ja mam plym do kapieli. tez na tubce jest napisane 3D. <rs>

Data: 2010-01-03 15:17:52
Autor: Arkadiusz Dymek
Avatar 3D takie tam
<adresu@nie.bedzie> wrote:

Też tak myślałem - do momentu, gdy dziś zauważyłem w Vobisie laptopa z 3D. Za około 2700, więc bez szaleństwa.

a ja mam plym do kapieli. tez na tubce jest napisane 3D. <rs>

To miłego oglądania szamponu. Bo ten laptop (oczywiście po założeniu okularów) całkiem nieźle się sprawował.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-01-03 16:03:25
Autor: rs
Avatar 3D takie tam

<adresu@nie.bedzie> wrote:

Też tak myślałem - do momentu, gdy dziś zauważyłem w Vobisie laptopa z 3D. Za około 2700, więc bez szaleństwa.

a ja mam plym do kapieli. tez na tubce jest napisane 3D. <rs>

To miłego oglądania szamponu.

a dziekuje. ogladanie tego obiektu daje wrazenie pelnej glebi i to bez
okularow.
Bo ten laptop (oczywiście po założeniu okularów) całkiem nieźle się sprawował.

domowy sprzet z opcja ogladania 3D poprzez okulary, nie jest nowoscia.
w 95ym mialem komp z karta graficzna z mozliwoscia podlaczenia
okularow 3D. obecny problem polega na tym, kto ma przygotowac
prezentacje, jak, co to ma byc za prezentacja, jakiej jakosci, w
jakiej technologii? filmy w 3D w domu? to jak pisze ia, jeszcze
kwestia kilku lat i nie nie z racji technologii, ale raczej ustalenia
standardow, co jak wiadomo jest nieprawdopodobnie czasochlonne, bo
firmy sie nie moga dogadac ze soba. przerabialismy to wiele razy.  obecnie walka trwa o 3D, ale bez koniecznosci uzywania okularow. sa
juz dosc ciekawe osiagniecia, jednak jak zwykle na poczatku bardzo
drogie i rynkowo jeszcze nie uzasadnione. <rs>

Data: 2010-01-03 22:17:44
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

<adresu@nie.bedzie> wrote:

obecnie walka trwa o 3D, ale bez koniecznosci uzywania okularow. sa
juz dosc ciekawe osiagniecia

Jasne, cale mnostwo.

Data: 2010-01-05 20:44:50
Autor: Arkadiusz Dymek
Avatar 3D takie tam
rs wrote:

[...]

Te okulary dawne, to miały tę wadę, że ich rozdzielczość była prawie żadna, no i nie dało się ich używać bez tabletek od bólu głowy.
A co do standardów, to mam wrażenie, że nieprzypadkowo wysyp konsumenckich ekranów 3d zbiega się z premierą Avatara - przede wszystkim gra w 3d, a potem zapewne i film na Blu-rayu. A że popularny, to spora szansa że ustanowi de facto standard.

Pozdrawiam,
Arkadesh

Data: 2010-01-05 15:24:03
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Tue, 05 Jan 2010 20:44:50 +0100, Arkadiusz Dymek
<adresu@nie.bedzie> wrote:

rs wrote:

[...]

we wspolczesnych tez niektorzy maja podobnie. jakby nie bylo,
przydzielanie roznych charakterystyk siwatla wpadajacego do kazdego
oka, nie jest naturalne. ale sa rozne technologie. osobiscie do
experymentow wideo, uzywam helmu z dwoma niezaleznymi ekranami, z
ktorych kazdy podlaczony jest do oddzielnego toru wideo. jakkolwiek
jest to dosc stara technologia, to jednak jesli caly tor jest dobrze
zestrojony, to przynajmniej ja, nie odczuwam zadnych przykrych
dolegliwosci, ale znowu avatara przelknalem w 3D rowniez bez problemu.

[...]

jakby avatar wielki nie byl to, jest to jednak mikus. juz predzej cos
do powiedzenia bedzie mial jakis duzy dystrybutor taki jak np.
walmart, ktory definitywnie zakonczyl wojne standardow HD przez
przyjecie do dystrybucji w swoich sklepach BR. poczekajmy co
przyniesie consumer electronic show, ktory sie zaczyna za dwa dni. tam
zapowiadanych jest kilka powaznych propozycji takich ekranow. <rs>

Data: 2010-01-11 07:06:55
Autor: Jacek Osiecki
Avatar 3D takie tam
Dnia Tue, 05 Jan 2010 20:44:50 +0100, Arkadiusz Dymek napisał(a):
rs wrote:
[...]

Niekoniecznie - mowa nie o VFX-1 tylko o okularkach z przesłonami LCD
dołączanymi do bardziej wypasionych kart 3D. Tam nie było pełnej
przestrzeni, za to ekran zamieniał się w okno przez które było widać
trójwymiarowe obiekty.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-11 09:17:55
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

rs wrote:
[...]

Dokladnie taka technologia jest obecnie wdrazana w 3DTV - przelaczane przeslony LCD, tylko nie rozumiem skad wziales to ograniczenie "pelnej przestrezni". To czy wystaje (bynajmniej jest to definicja "3D by buzdygan", oczywiscie bledna), czy wchodzi do srodka to kwestia wylacznie prezentowanego materialu.

Data: 2010-01-11 11:13:24
Autor: Jacek Osiecki
Avatar 3D takie tam
Dnia Mon, 11 Jan 2010 09:17:55 +0100, Ghost napisał(a):
[...]

Mam na myśli to, że VFX-1 miał żyroskopy i naprawdę symulował przebywanie w
przestrzeni 3D (można się było rozglądać). Wspomniane okularki, jak i obecne
produkty 3D niestety jedynie prezentują obraz trójwymiarowy - tylko z
jednego punktu widzenia, bez reakcji np. na to czy widz postara się zajrzeć
za krawędź ekranu ;)

oczywiscie bledna), czy wchodzi do srodka to kwestia wylacznie prezentowanego materialu.

Ostatnio widziałem na youtube jakąś konferencję - nie pamiętam czy to googla
czy microsoftu. W każdym razie na tejże konferencji zaprezentowano, jak przy
pomocy jakichś śmiesznie tanich urządzeń (chyba manipulatorów od Wii)
przymocowanych do głowy oglądającego i zwykłego monitora można było
zrealizować "zaglądanie za krawędź". To w połączeniu z okularami
wyposażonymi w przesłony LCD dałoby chyba pełnię szczęścia :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-11 12:23:47
Autor: Street Fighter
Avatar 3D takie tam
Użytkownik Jacek Osiecki napisał:

[...]

Jak to wprowadza, to bedzie to zagrozenie dla zycia dla wiekszosci strachliwych widzów ;)

Data: 2010-01-11 12:28:09
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnhkm1uj.c4p.joshuatau.ceti.pl...
[...]

No ale w przpadku kina 2D tez nie masz projekcji dookolnej (standardowo, bo owszem mozna obejrzec takie filmy) - Ty po prostu postulujesz cos wiecej niz samo 3D.

[...]

Ale jak "za krawedz"? Jak masz okularki/przeslony LCD to 3D obraz masz przywiazany do frontu monitora.

Data: 2010-01-03 10:13:06
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <adresu@nie.bedzie> napisał w wiadomości news:4b401672$1news.home.net.pl...
ia wrote:
[...]

Telewizory tez juz sa i to nie malo, projektory do domu takoz. Brak jest odtwarzaczy (BD 3D) no i poki nie bedzie duzej liczby filmow by technologia sie mogla rozpowszechnic, caly ten sprzet bedzie odpowiednio drogi. Przeciez w Polsce BD raczkuje, mala liczba tyttulow i oczywiscie prawie dwa razy drozsze niz na zachodzie - a potem placz jakim ta Polska pirackim krajem jest. Niech podniosa ceny na zachodzie nie tyle do niminalnych polskich, co w relacji do zarobkow, a dowiedza sie, co slowo pirat znaczy.

Data: 2010-01-07 20:38:22
Autor: Ajgor
Avatar 3D takie tam
Użytkownik "Arkadiusz Dymek" napisał w wiadomości news:4b401672$1news.home.net.pl...

Też tak myślałem - do momentu, gdy dziś zauważyłem w Vobisie laptopa z 3D. Za około 2700, więc bez szaleństwa.

Od przyszłego roku wchodzą do seryjnej produkcji i sprzedaży pierwsze plazmy 3D.
Początkowo może będą poza zasięgiem Kowalskiego. Początkowo...

Data: 2010-01-07 15:08:28
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Thu, 7 Jan 2010 20:38:22 +0100, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

[...]

jakies blizsze info w tej sprawie. jaka firma, jaka technologia, za
ile, z okularami, bez itp. itd. nie wiem czy wiesz, ale takie
sansacyjne informacje pojawialy sie dosc regularnie, juz od zdrowo
ponad 10ciu lat. <rs>

Data: 2010-01-08 18:38:58
Autor: Ajgor
Avatar 3D takie tam
Użytkownik "rs" napisał w wiadomości news:jlfck5l1bcv3kio7p5gfari9it6ckkffui4ax.com...

[...]

Newsweek. 27.12.2009. Artykuł na temat różnych gadżetów na nowy rok. Nie pamiętam tytułu artykułu.
Wychodzi, że to już w tym roku ma być.
Panasonic wprowadzi do sprzedaży kino domowe 3D. W skład ma wchodzić plazma 3D i Blue-Ray z technologią 3D.
Dokładna data i cena nie są znane.

Data: 2010-01-08 16:52:19
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Fri, 8 Jan 2010 18:38:58 +0100, "Ajgor" <niepod@m.pl> wrote:

[...]

wyglada na to, ze nie tylko panasonic, ale sony, samsung, toshiba, JVC
i LG przygotowuja podobne oferty na ten rok. jednak wszystkie z
okularami. realD dodatkowo oferuje okulary dla wsparcia swojej
technologii w tych monitorach. zadna z firm nie podaje proponowanej
ceny i daty wprowadzenie na rynek, wiec nalezy do tych informacji
podchodzic bardzo sceptycznie, bo za slicznym designem i geniouszem
inzynieryjmym stoja "politycy" i ksiegowi. <rs>

Data: 2010-01-08 19:59:00
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

http://mojehd.pl/czytaj.php?id=439

Data: 2010-01-21 14:36:45
Autor: Ajgor
Avatar 3D takie tam
[...]

Tylko słówko. W najnowszym "To&Owo" na stronie 96 jest pokazany zestaw Panasonica. Telewizor i Blue-Ray.
Telewizor ma nazwę "Full HD 3D Viera"
Nie ma podanej ceny, ale jest info, że prawdopodobnie wejdą do sprzedaży na wiosnę, oraz, że wydawcy filmów
na Blue-ray, oraz stacje telewizyjne już szykują oferty 3D.

Data: 2010-01-07 23:19:08
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Ajgor" <niepod@m.pl> napisał w wiadomości news:hi5d7l$f2m$1news.dialog.net.pl...
[...]

Przecietnego Kowalskiego pewnie tak, ale nie powinno byc az tak zle. Przeciez dzis nawet LCD 200Hz na upartego na raty kazdy moze kupic, a tu glownie o te herce chodzi, przy czym w plazmie latwiej jest. Nie ma sie jednak co podniecac softwareu na razie niet i nie tak szybko wyprodukuja odpowiednia ilosc. Nie wiadomo czy w ogole ludnosc zaakceptuje masowo domowe 3D z okularami.

Data: 2010-01-09 00:31:44
Autor: Street Fighter
Avatar 3D takie tam
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Ale byc moze konsole kolejnej nowej generacji beda jzu dzialaz z TV 3D :D

Data: 2010-01-09 10:19:29
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Street Fighter" <"street.fighter"@amorki.pl> napisał w wiadomości news:hi8fa3$hgq$3news.onet.pl...
Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Byc moze nie trzeba czekac na nowa generacje. Sony robi upgrade dla PS3 (BD 3D bedzie obslugiwane) i o ile gry sa dobrze napisane, to istenieje teoretyczna szansa, ze automagicznie stana sie 3D - tylko nie wiem jak z wydajnoscia procesorow graficznych.

Data: 2010-01-03 13:44:16
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "ia" <zapytajmnie@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhovdh$qgg$1inews.gazeta.pl...
[...]

Fajne 3D miałem w domu już ponad 10 lat temu. Karta graficzna Riva TNT2 Ultra miała w zestawie okulary z przesłonami LCD, które przewodem były łączone z kartą.

Karta synchronizowała przesłanianie okularów z odświeżaniem monitora (wtedy CRT). Już od 100 Hz (czyli każde oko po 50 Hz) obraz był rewelacyjny. Pełne 3D.
Nawet gry w tym trybie działały. Wszystkie oparte o DirectX.

Wadą rozwiązania było to, że 100 Hz mało który monitor wtedy uzyskiwał - trzeba było używać systemu w niskiej rozdzielczości, no i głowa szybko bolała.

Myślę jednak, że na plaźmie z ultraszybkim czasem odświeżania efekt byłby jeszcze lepszy. Gdyby tak każde oko dostało po 100 Hz - miód, malina...

MN

Data: 2010-01-03 13:51:17
Autor: aL
Avatar 3D takie tam
ia pisze:

..i tu smutna refleksja z innej beczki..
dopiero co od paru miesięcy możemy cieszyć się HD w telewizorze,
a tu taki 3D przyćmiewa to wszystko..
czuję, że w domu to dopiero za 3-4 lata w rozsądnych pieniądzach takie 3D..

Tak, trzeba cierpliwie czekać. Niestety, ale filmy z Chaplinem bez obrazu
i dźwięku 3D są nie do oglądania.
aL

Data: 2010-01-03 13:13:29
Autor: Budzik
Avatar 3D takie tam
Osobnik posiadający mail bigalex@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

ufff, dziekuje, myslałem, ze tylko ja jestem nienormalny :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

Data: 2010-01-03 16:39:52
Autor: Moon
Avatar 3D takie tam
ia wrote:
no to byłem na Avatarze,

a tu taki 3D przyćmiewa to wszystko..
czuję, że w domu to dopiero za 3-4 lata w rozsądnych pieniądzach
takie 3D..

kup se kota!
będziesz mieć avatara w 3D, a nawet lepiej!

moon

Data: 2010-01-04 04:20:54
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 3 Sty, 03:28, "ia" <zapytajm...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 13:32:39
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
qdlaty pisze:
Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

Taki ekraniki do 3D?
To się nie sprawdza.
Jedyna szansa to pojawienie się okularów OLED z odpowiednio dużą rozdzielczością.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-04 04:52:38
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 4 Sty, 13:32, Arek <a...@eteria.net> wrote:
qdlaty pisze:

> Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
> upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
> zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

Taki ekraniki do 3D?
To się nie sprawdza.

Co sie mianowicie nie sprawdza? Czytalem/widzialem na youtube
wypowiedzi ludzi testujacych gry zrobione w tej samej technologii i
komentarze sa calkiem niezle. Takich technologii nie robi sie dla 100%
uzytkownikow, tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 14:52:25
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-04 13:52, Użytkownik qdlaty napisał:

[...]

Wypowiedzi ludzi którzy dostali za darmo do testowania a może nawet
ktoś im za testy płacił są z założenia entuzjastyczne.
Gdybyś był troszkę starszy pamiętał byś modne ale bardzo
krótko okulary do gier 3D. Wypowiedzi pierwszych testerów
tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-04 16:25:23
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhsq8j$bmh$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-01-04 13:52, Użytkownik qdlaty napisał:
(...)
Gdybyś był troszkę starszy pamiętał byś modne ale bardzo
krótko okulary do gier 3D. Wypowiedzi pierwszych testerów
tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

No, dlaczego? Ciekawy jestem.

Data: 2010-01-05 19:21:07
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-04 16:25, Użytkownik Marcin N napisał:

[...]

Nasz specjalista od wypowiedzi na youtube się nie odezwał
więc sam wyjaśnię. Dla części populacji te okulary 3D
szkodliwe były i to bardzo. Nieliczni nie odczuwali nic
większość po dłuższym graniu miała zawroty głowy o grupa
pechowa była zagrożona objawami jak przy padaczce.

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-05 21:09:03
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhvubq$32r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mowa o anaglifach?

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Data: 2010-01-05 21:56:10
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-05 21:09, Użytkownik Ghost napisał:

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-05 23:26:29
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-05 22:02, Użytkownik Ghost napisał:

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Przeciez sa.

U mnie nie ma.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 08:30:47
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi0cnn$5gq$1node1.news.atman.pl...
[...]

U Ciebie czyli w Somalii?

Data: 2010-01-06 09:34:38
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 08:30, Użytkownik Ghost napisał:

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Przeciez sa.

U mnie nie ma.

U Ciebie czyli w Somalii?

Tobie sie wydaje że to grupa w języku somalijskim czy jak ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:03:08
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi1hn3$hqk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tobie sie wydaje, ze jezyk grupy decyduje o tym, skad mozna pisac na nia czy jak?

Data: 2010-01-06 10:23:55
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 10:03, Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Mnie sie wydaje że gdybym pisał z miejsca innego napisał bym to.
Ale jak rozumiem merytorycznie skończyłeś się w miejscy gdzie
zostawiłem ci dobę na odpowiedź a tobie zabrakło wiedzy.
Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:25:59
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
RadoslawF pisze:
[..]
Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

On troluje tu już od jakiegoś czasu.
Filtr na typa najlepszą metodą.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-06 10:31:34
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 10:25, Użytkownik Arek napisał:

Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

On troluje tu już od jakiegoś czasu.
Filtr na typa najlepszą metodą.

Dziękuje, skorzystam.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:36:56
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hi1kva$ire$1inews.gazeta.pl...
RadoslawF pisze:
[..]
[...]

A propos typa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan#Kontrowersje

Data: 2010-01-06 12:32:12
Autor: Tiber
Avatar 3D takie tam
Silly, silly Ghost nabazgrału:

[...]

No, Arek jest już od jakiegoś czasu zalegalizowanym trolem. My to możemy
sobie na razie tylko pomarzyć :)

--
tbr

Data: 2010-01-06 10:28:34
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi1j82$bd4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale to sie Cie tylko zdaje, zwlaszcza, ze w Polsce sprzet jest w sprzedazy.

Data: 2010-01-07 12:14:04
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi1l4a$f49$1news.onet.pl...

[...]

Ale jaki sprzęt? Toż to całe "3D" to jak na razie tylko dwa nałożone na siebie obrazy, które przy pomocy filtrów na oczach się filtruje.
Nie ma w tym żadnej technologii. Obraz może być generowany na byle czym.

Data: 2010-01-07 12:22:43
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hi4fls$sa2$1news.onet.pl...

[...]

No nie bardzo na byle czym.

Data: 2010-01-07 14:01:55
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi4g6c$trj$1news.onet.pl...

[...]

Rozmowa z Tobą to skrajna nieprzyjemność. Masz coś do powiedzenia - mów. Nie masz - milcz.

Data: 2010-01-07 14:16:32
Autor: Tiber
Avatar 3D takie tam
Silly, silly Marcin N nabazgrału:

[...]

To samo można by powiedzieć o osobach, które nie tną cytatów.

--
tbr

Data: 2010-01-07 15:11:31
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

[...]

Przedstawiles stanowisko, ze "Obraz może być generowany na byle czym.", a ja
przeciwne. Stoisz na podobnej pozycji co RadoslawF, po prostu wyglaszasz
osady. Wsciekasz sie, gdy w zamian otrzymujesz to samo. Skoro wiesz
wszystko, nie ma Ci co tlumaczyc.

Data: 2010-01-05 16:06:27
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 4 Sty, 14:52, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

> [...]

tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

Jestem troszke starszy i tak sie sklada, ze zjezdzilem troszke tu i
tam i testowalem takie bajery. A zrezygnowano z nich przede wszystkim
dlatego, ze byly bardzo drogie i nie bylo tylu chetnych, choc efekty
jak na owe czasy byly calkiem niezle (pewnie wzrok sie meczyl, ale az
tyle to nie testowalem :-)
A co do tego bajeru - pewnie, ze moge wychodzic z zalozenia, ze im
placa to chwala, ale tak sie sklada, ze jesli ta technologia wyglada
jak ja zapowiadaja, to wszyscy userzy ps3 dostana ja za darmoche (o
ile maja dobry tv) wiec specjalnie nie ma sie co spinac ;-) Skoro SONY
jak zwykle bedzie chcialo zarobic na filmach/gracz nie na
urzadzeniach, to jednak przyznasz,musza sie postarac.

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 17:29:58
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
qdlaty pisze:
Co sie mianowicie nie sprawdza?

Ekraniki 3D.

> Takich technologii nie robi sie dla 100% uzytkownikow,
> tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

Może i lepiej o ile za tą samą cenę.
Ale jeśli nie, to po co przepłacać?
Dla nędznego efektu?

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-25 16:13:58
Autor: Henry (k)
Avatar 3D takie tam
qdlaty <tomasz.szkudlarek@gmail.com> napisał(a):
[...]Takich technologii nie robi sie dla 100%
uzytkownikow, tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

Fotografia trójwymiarowa istnieje już chyba od 100 lat - a mimo to jakoś nie jest zbyt rozpowszechniona. Większości nadal wystarcza
2d.
3D to żaden cud współczesnej technologii - nawet nie można mówić
o żadnej rewolucji w ostatnich latach. Zresztą co to za 3D jak nawet się rozejrzeć nie możesz za bardzo dookoła. I jeszcze wiele scen ma małą GO że
i tak musisz patrzeć na to co ostre (czyli co operator uznał za ważne).

Owszem - takie filmy jak Avatar muszą być w 3D, bo inaczej widzowie
by zasnęli w połowie filmu (prawdę mówiąc tu też zrobiłem się senny).
Ale do "powszechnego 3D" jest imho nadal bardzo daleko.

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2010-01-25 16:28:21
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Mon, 25 Jan 2010 16:13:58 +0000 (UTC), "Henry (k)"
<henrykg.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

byla bardzo popularna na poczatku zeszlego wieku.
Większości nadal wystarcza
2d.

wielu wystarcza tez rower. jakby nie bylo, technologie ida w kierunku
jak najwierniejszego oddawania rzeczywistosci. dodanie trzeciego
wymiaru zwiekszaja te wiernosc.

3D to żaden cud współczesnej technologii - nawet nie można mówić
o żadnej rewolucji w ostatnich latach.

nie rewolucji technologicznej, ale rewolucji dostepnosci.

Zresztą co to za 3D jak nawet się rozejrzeć nie możesz za bardzo dookoła.

a po co masz sie ogladac w kinie do okola? poczekaj. za kilka,
kilkanascie lat bedziesz pakowal swoj umysl do kompa, bedzie pelna
imersja i pelny swiat wirtualny, w ktorym bedziesz sie mogl rozgladac.
tylko, ze wtedy juz oczu nie bedziesz musial uzywac

I jeszcze wiele scen ma małą GO że
i tak musisz patrzeć na to co ostre (czyli co operator uznał za ważne).

zdjecie planu nie musi i nie powinno byc ostre w calej swej glebi. GO
to jedno z narzedzi, ktorzych sie uzywa do zaznaczenia/pokreslenia
obiektow w scenie.

Owszem - takie filmy jak Avatar muszą być w 3D, bo inaczej widzowie
by zasnęli w połowie filmu (prawdę mówiąc tu też zrobiłem się senny).
Ale do "powszechnego 3D" jest imho nadal bardzo daleko.

z tego co pokazano na CES to 3D bedzie juz powszechnie dostepne w
supermarketach moze juz za pare miesiecy, a to na razie pierwszy krok
w tym kierunku. <rs>

Data: 2010-01-05 20:56:38
Autor: solar
Avatar 3D takie tam
W dniu 2010-01-03 03:28, ia pisze:
no to byłem na Avatarze,
w multikinie,
było całkiem ok,

A można film oglądać bez okularów?

"Chrześcijanin okrywa się chwałą poprzez zabicie poganina, ponieważ w ten sposób chwali Chrystusa."
                                      św. Bernard z Clairvaux

Data: 2010-01-05 15:25:00
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Tue, 05 Jan 2010 20:56:38 +0100, solar <solar91@opBEZTEGO.pl>
wrote:

W dniu 2010-01-03 03:28, ia pisze:
no to byłem na Avatarze,
w multikinie,
było całkiem ok,

A można film oglądać bez okularów?

pewnie, ze mozna. nie ma obowiazku zakladania okularow. <rs>

Data: 2010-01-05 22:26:19
Autor: solar
Avatar 3D takie tam
W dniu 2010-01-05 21:25, rs pisze:

A można film oglądać bez okularów?

pewnie, ze mozna. nie ma obowiazku zakladania okularow.<rs>

Tak to sobie wyobrażałem, ale bez okularów, nie w IMAXie, ale w "zwykłym" kinie z projekcją 3D da się oglądać? Obraz nie jest przesunięty? Kobieta nie najlepiej znosi okulary 3D, a ja bym chętnie obejrzał.

"Ateista to człowiek niezależny umysłowo, który myśli sam za siebie."
              Richard Dawkins

Data: 2010-01-05 16:30:05
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Tue, 05 Jan 2010 22:26:19 +0100, solar <solar91@opBEZTEGO.pl>
wrote:

[...]

jesli projekcja jest 3D, niezaleznie w jakim kinie, to obraz w
glebokich planach wyglada, mniej wiecej tak jak z bardzo kiepskiej
kamerowki, ale dzwiek powinien byc nadal dobry. <rs>

Data: 2010-01-06 01:23:57
Autor: Maciek
Avatar 3D takie tam
Dnia Tue, 05 Jan 2010 16:30:05 -0500, rs napisał(a):

jesli projekcja jest 3D, niezaleznie w jakim kinie, to obraz w
glebokich planach wyglada, mniej wiecej tak jak z bardzo kiepskiej
kamerowki, ale dzwiek powinien byc nadal dobry. <rs>

Probowalem patrzec bez okularow, obraz jest rozmazany, kontury podwojne -
zgodnie z przewidywaniami :>

Zdjecie okularow nie mialo wplywu na odbior dzwieku :P

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-01-06 08:33:22
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "solar" <solar91@opBEZTEGO.pl> napisał w wiadomości news:hi0aph$mb8$1news.onet.pl...
[...]

Nie ma szans, jak 3D to musisz miec okulary inaczej podwojny obraz - co z reszta jest dosc oczywiste.

Avatar 3D takie tam