Avatar 3D takie tam

Data: 2010-01-04 04:20:54
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 3 Sty, 03:28, "ia" <zapytajm...@gazeta.pl> wrote:
no to byłem na Avatarze,
w multikinie,
było całkiem ok,
jakość ok, bałem się różnych niedociągnięć ale nie odczułem, było fajnie..

..i tu smutna refleksja z innej beczki..
dopiero co od paru miesięcy możemy cieszyć się HD w telewizorze,
a tu taki 3D przyćmiewa to wszystko..
czuję, że w domu to dopiero za 3-4 lata w rozsądnych pieniądzach takie 3D..

pzdr
ia

Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 13:32:39
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
qdlaty pisze:
Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

Taki ekraniki do 3D?
To się nie sprawdza.
Jedyna szansa to pojawienie się okularów OLED z odpowiednio dużą rozdzielczością.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-04 04:52:38
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 4 Sty, 13:32, Arek <a...@eteria.net> wrote:
qdlaty pisze:

> Specyfikacja 3D na plytkach BD juz istnieje, a SONY zapowiedzialo
> upgrejd firmware dla wszystkich PS3 w ciagu roku, wiec nie bedzie tak
> zle :-) Do tego dobry TV i jazda ;-)

Taki ekraniki do 3D?
To się nie sprawdza.

Co sie mianowicie nie sprawdza? Czytalem/widzialem na youtube
wypowiedzi ludzi testujacych gry zrobione w tej samej technologii i
komentarze sa calkiem niezle. Takich technologii nie robi sie dla 100%
uzytkownikow, tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 14:52:25
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-04 13:52, Użytkownik qdlaty napisał:

[...]

Wypowiedzi ludzi którzy dostali za darmo do testowania a może nawet
ktoś im za testy płacił są z założenia entuzjastyczne.
Gdybyś był troszkę starszy pamiętał byś modne ale bardzo
krótko okulary do gier 3D. Wypowiedzi pierwszych testerów
tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-04 16:25:23
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhsq8j$bmh$1node1.news.atman.pl...
Dnia 2010-01-04 13:52, Użytkownik qdlaty napisał:
(...)
Gdybyś był troszkę starszy pamiętał byś modne ale bardzo
krótko okulary do gier 3D. Wypowiedzi pierwszych testerów
tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

No, dlaczego? Ciekawy jestem.

Data: 2010-01-05 19:21:07
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-04 16:25, Użytkownik Marcin N napisał:

[...]

Nasz specjalista od wypowiedzi na youtube się nie odezwał
więc sam wyjaśnię. Dla części populacji te okulary 3D
szkodliwe były i to bardzo. Nieliczni nie odczuwali nic
większość po dłuższym graniu miała zawroty głowy o grupa
pechowa była zagrożona objawami jak przy padaczce.

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Pozdrawiam

Data: 2010-01-05 21:09:03
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hhvubq$32r$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mowa o anaglifach?

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Data: 2010-01-05 21:56:10
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-05 21:09, Użytkownik Ghost napisał:

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-05 23:26:29
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-05 22:02, Użytkownik Ghost napisał:

No to czekamy teraz na te rewelacyjne ekraniki 3D.  :-)

Sugerujesz, ze beda kijowe?

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Przeciez sa.

U mnie nie ma.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 08:30:47
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi0cnn$5gq$1node1.news.atman.pl...
[...]

U Ciebie czyli w Somalii?

Data: 2010-01-06 09:34:38
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 08:30, Użytkownik Ghost napisał:

Sugeruje że jak będą w sprzedaży to sami sprawdzimy
o ocenimy.

Przeciez sa.

U mnie nie ma.

U Ciebie czyli w Somalii?

Tobie sie wydaje że to grupa w języku somalijskim czy jak ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:03:08
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi1hn3$hqk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tobie sie wydaje, ze jezyk grupy decyduje o tym, skad mozna pisac na nia czy jak?

Data: 2010-01-06 10:23:55
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 10:03, Użytkownik Ghost napisał:

[...]

Mnie sie wydaje że gdybym pisał z miejsca innego napisał bym to.
Ale jak rozumiem merytorycznie skończyłeś się w miejscy gdzie
zostawiłem ci dobę na odpowiedź a tobie zabrakło wiedzy.
Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:25:59
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
RadoslawF pisze:
[..]
Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

On troluje tu już od jakiegoś czasu.
Filtr na typa najlepszą metodą.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-06 10:31:34
Autor: RadoslawF
Avatar 3D takie tam
Dnia 2010-01-06 10:25, Użytkownik Arek napisał:

Teraz trolujesz metodą krótkich często dwu wyrazowych zdań
lub sugestiami skąd mogę pisać.
Dzieciak jesteś i tyle.

On troluje tu już od jakiegoś czasu.
Filtr na typa najlepszą metodą.

Dziękuje, skorzystam.

Pozdrawiam

Data: 2010-01-06 10:36:56
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:hi1kva$ire$1inews.gazeta.pl...
RadoslawF pisze:
[..]
[...]

A propos typa
http://pl.wikipedia.org/wiki/Arnold_Buzdygan#Kontrowersje

Data: 2010-01-06 12:32:12
Autor: Tiber
Avatar 3D takie tam
Silly, silly Ghost nabazgrału:

[...]

No, Arek jest już od jakiegoś czasu zalegalizowanym trolem. My to możemy
sobie na razie tylko pomarzyć :)

--
tbr

Data: 2010-01-06 10:28:34
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hi1j82$bd4$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ale to sie Cie tylko zdaje, zwlaszcza, ze w Polsce sprzet jest w sprzedazy.

Data: 2010-01-07 12:14:04
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi1l4a$f49$1news.onet.pl...

[...]

Ale jaki sprzęt? Toż to całe "3D" to jak na razie tylko dwa nałożone na siebie obrazy, które przy pomocy filtrów na oczach się filtruje.
Nie ma w tym żadnej technologii. Obraz może być generowany na byle czym.

Data: 2010-01-07 12:22:43
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hi4fls$sa2$1news.onet.pl...

[...]

No nie bardzo na byle czym.

Data: 2010-01-07 14:01:55
Autor: Marcin N
Avatar 3D takie tam

Użytkownik "Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał w wiadomości news:hi4g6c$trj$1news.onet.pl...

[...]

Rozmowa z Tobą to skrajna nieprzyjemność. Masz coś do powiedzenia - mów. Nie masz - milcz.

Data: 2010-01-07 14:16:32
Autor: Tiber
Avatar 3D takie tam
Silly, silly Marcin N nabazgrału:

[...]

To samo można by powiedzieć o osobach, które nie tną cytatów.

--
tbr

Data: 2010-01-07 15:11:31
Autor: Ghost
Avatar 3D takie tam

[...]

Przedstawiles stanowisko, ze "Obraz może być generowany na byle czym.", a ja
przeciwne. Stoisz na podobnej pozycji co RadoslawF, po prostu wyglaszasz
osady. Wsciekasz sie, gdy w zamian otrzymujesz to samo. Skoro wiesz
wszystko, nie ma Ci co tlumaczyc.

Data: 2010-01-05 16:06:27
Autor: qdlaty
Avatar 3D takie tam
On 4 Sty, 14:52, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

> [...]

tez były entuzjastyczne. Pytanie dla takiego entuzjasty
jak ty, dlaczego z produktu zrezygnowano ?

Jestem troszke starszy i tak sie sklada, ze zjezdzilem troszke tu i
tam i testowalem takie bajery. A zrezygnowano z nich przede wszystkim
dlatego, ze byly bardzo drogie i nie bylo tylu chetnych, choc efekty
jak na owe czasy byly calkiem niezle (pewnie wzrok sie meczyl, ale az
tyle to nie testowalem :-)
A co do tego bajeru - pewnie, ze moge wychodzic z zalozenia, ze im
placa to chwala, ale tak sie sklada, ze jesli ta technologia wyglada
jak ja zapowiadaja, to wszyscy userzy ps3 dostana ja za darmoche (o
ile maja dobry tv) wiec specjalnie nie ma sie co spinac ;-) Skoro SONY
jak zwykle bedzie chcialo zarobic na filmach/gracz nie na
urzadzeniach, to jednak przyznasz,musza sie postarac.

--
Tomasz

Data: 2010-01-04 17:29:58
Autor: Arek
Avatar 3D takie tam
qdlaty pisze:
Co sie mianowicie nie sprawdza?

Ekraniki 3D.

> Takich technologii nie robi sie dla 100% uzytkownikow,
> tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

Może i lepiej o ile za tą samą cenę.
Ale jeśli nie, to po co przepłacać?
Dla nędznego efektu?

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2010-01-25 16:13:58
Autor: Henry (k)
Avatar 3D takie tam
qdlaty <tomasz.szkudlarek@gmail.com> napisał(a):
[...]Takich technologii nie robi sie dla 100%
uzytkownikow, tylko dla 80% (jesli chodzi Ci o to, ze akurat Tobie to
nie odpowiada). Lepiej miec 50% 3D niz 0%. Ba, lepiej miec nawet
10% :).

Fotografia trójwymiarowa istnieje już chyba od 100 lat - a mimo to jakoś nie jest zbyt rozpowszechniona. Większości nadal wystarcza
2d.
3D to żaden cud współczesnej technologii - nawet nie można mówić
o żadnej rewolucji w ostatnich latach. Zresztą co to za 3D jak nawet się rozejrzeć nie możesz za bardzo dookoła. I jeszcze wiele scen ma małą GO że
i tak musisz patrzeć na to co ostre (czyli co operator uznał za ważne).

Owszem - takie filmy jak Avatar muszą być w 3D, bo inaczej widzowie
by zasnęli w połowie filmu (prawdę mówiąc tu też zrobiłem się senny).
Ale do "powszechnego 3D" jest imho nadal bardzo daleko.

Pozdrawiam,
                  Henry

Data: 2010-01-25 16:28:21
Autor: rs
Avatar 3D takie tam
On Mon, 25 Jan 2010 16:13:58 +0000 (UTC), "Henry (k)"
<henrykg.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

byla bardzo popularna na poczatku zeszlego wieku.
Większości nadal wystarcza
2d.

wielu wystarcza tez rower. jakby nie bylo, technologie ida w kierunku
jak najwierniejszego oddawania rzeczywistosci. dodanie trzeciego
wymiaru zwiekszaja te wiernosc.

3D to żaden cud współczesnej technologii - nawet nie można mówić
o żadnej rewolucji w ostatnich latach.

nie rewolucji technologicznej, ale rewolucji dostepnosci.

Zresztą co to za 3D jak nawet się rozejrzeć nie możesz za bardzo dookoła.

a po co masz sie ogladac w kinie do okola? poczekaj. za kilka,
kilkanascie lat bedziesz pakowal swoj umysl do kompa, bedzie pelna
imersja i pelny swiat wirtualny, w ktorym bedziesz sie mogl rozgladac.
tylko, ze wtedy juz oczu nie bedziesz musial uzywac

I jeszcze wiele scen ma małą GO że
i tak musisz patrzeć na to co ostre (czyli co operator uznał za ważne).

zdjecie planu nie musi i nie powinno byc ostre w calej swej glebi. GO
to jedno z narzedzi, ktorzych sie uzywa do zaznaczenia/pokreslenia
obiektow w scenie.

Owszem - takie filmy jak Avatar muszą być w 3D, bo inaczej widzowie
by zasnęli w połowie filmu (prawdę mówiąc tu też zrobiłem się senny).
Ale do "powszechnego 3D" jest imho nadal bardzo daleko.

z tego co pokazano na CES to 3D bedzie juz powszechnie dostepne w
supermarketach moze juz za pare miesiecy, a to na razie pierwszy krok
w tym kierunku. <rs>

Avatar 3D takie tam