Avatar - jestem wkurzony, to NIE jest film 3D!

Data: 2009-12-28 07:28:52
Autor: Machine
Avatar - jestem wkurzony, to NIE jest film 3D!
Ludzie pójdą, zobaczą i westchną - to 3D niczym się nie różni od normalnych filmów.
Ten film zrobiono wykorzystując technikę 3D, ale NIE zrobiono filmu 3D.
To tak jakby zrobiono dźwięk przestrzenny, ale puszczano go... w mono.
To NIE JEST film 3D

Czyli to, ze obraz wydawal mi sie przestrzenny i wyszedlem z kina (nie IMAX) zachwycony i filmem i efektami i opowiescia (byc moze przez male "o", ale zawsze) to tylko mi sie wydawalo?!!!!:0?
Ty chyba masz cos nie tak z glowa IMHO.

Machine

Data: 2009-12-28 11:23:17
Autor: Malkontent
Avatar - jestem wkurzony, to NIE jest film 3D!
No to w końcu warto iść do 3D, cyfrowego? Bo nie wiem czy nie szkoda
kasy.

--

 Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2009-12-28 11:37:22
Autor: Arek
Malkontent pisze:
No to w końcu warto iść do 3D, cyfrowego? Bo nie wiem czy nie szkoda
kasy.

Szkoda kasy, ale idź.
Po co masz sobie zarzucać, że zaoszczędziłeś parę złotych i się nie przekonałeś jak to wygląda w 3D.

pozdrawiam
Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-12-28 13:40:59
Autor: Machine
Avatar - jestem wkurzony, to NIE jest film 3D!
No to w końcu warto iść do 3D, cyfrowego? Bo nie wiem czy nie szkoda
kasy.

Ja byłem w Warszawskim Atlanticu i wbrew temu co pisze Arek film był 3D.
Było wrażenie trzeciego wymiaru - było. Nie wnikam w techniczne detale, bo się na tym nie znam,
a onanizmu sprzętowego nie lubię. Chyba, że jest to uzasadnione.
Być może lepiej to obejżeć w Imaxie, nie wiem. Jedno jest pewne, w cyfrowym 3D jest 3D!

Machine

Data: 2010-01-06 13:25:30
Autor: Ajgor
Użytkownik "Machine" napisał w wiadomości news:hha95n$pqb$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Ja byłem w Heliosie. 3D Było jak najbardziej widoczne.
A może on był w kinie 2D, bez okularów, i sobie wyobrażał, że tam też będzie 3D, a teraz pieprzy bzdury?

Data: 2010-01-06 13:24:13
Autor: Ajgor

Użytkownik "Malkontent"  napisał w wiadomości news:hn1hj51o08r8ep27sh0eqlogtr5o3qo9di4ax.com...

No to w końcu warto iść do 3D, cyfrowego? Bo nie wiem czy nie szkoda
kasy.

Warto. A takich ślepych po prostu się nie czyta bo nie warto.

Data: 2009-12-28 11:39:38
Autor: Arek
Machine pisze:
Czyli to, ze obraz wydawal mi sie przestrzenny i wyszedlem z kina (nie IMAX) zachwycony i filmem i efektami i opowiescia (byc moze przez male "o", ale zawsze) to tylko mi sie wydawalo?!!!!:0?

Nie, nie wydawało Ci się.
Nadal jednak nie czyni go filmem 3D.

Arek

--
www.arnoldbuzdygan.com

Avatar - jestem wkurzony, to NIE jest film 3D!