Avatar - muzyka z trailera

Data: 2010-01-01 21:45:10
Autor: Tomek
Avatar - muzyka z trailera
Cze all

  Przeczytałem wszystkie posty odnośnie Avatara, te "za" oraz
  te "przeciw". Na samym początku byłem sceptyczny do tego filmu,
  jednak postanowiłem po obejrzeniu trailera przejść się do kina i
  obejrzeć film w 3D. Muszę sprawdzić na swojej skórze.
  Oglądając trailer do minuty czasu słyszałem i byłem nieco lekko
  zdziwiony bo widzę film a muzykę podświadomie kojarzę z filmu
  "The Island" Michaela Baya. I tu kolejny szok, bo muzykę do Wyspy
  napisał Steve Jablonsky a do Avatara - James Horner.
  Czyżby pożyczył lub ukradł muzykę James Horner Steviemu?

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

Data: 2010-01-01 22:19:59
Autor: Ghost
Avatar - muzyka z trailera

Użytkownik "Tomek" <chelsea220@onet.eu> napisał w wiadomości news:457557310.20100101214510onet.eu...
[...]

Muzyka z trailera nie musi miec nic wspolnego z muzyka z filmu.

Data: 2010-01-01 22:32:46
Autor: Jo'Asia
Avatar - muzyka z trailera
Ghost wystukał:

Muzyka z trailera nie musi miec nic wspolnego z muzyka z filmu.

Tak jest. W filmie Horner kradł nutki z Morriconego ;>

Jo'Asia

--
 __.-=-.  -< Joanna Słupek >-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- < http://esensja.pl/ >-
  -- <()>  -< joasia @ hell . pl >-- -- -- < http://bujold.fantastyka.net/ >-

Data: 2010-01-01 23:51:41
Autor: Tiber
Avatar - muzyka z trailera
Silly, silly Jo'Asia nabazgrału:

Muzyka z trailera nie musi miec nic wspolnego z muzyka z filmu.

Tak jest. W filmie Horner kradł nutki z Morriconego ;>

Och, żeby tylko ;) Kradł także Zimmera (sporo), Kawai'ego (chyyyyba),
Barry'ego i, last but not least, Hornera, głównie z "Willow" ;) Jeszcze
chodzi mi jedna całkiem-znana-nutka, ale za diabła nie potrafię sobie
teraz przypomnieć...

--
tbr

Data: 2010-01-01 23:54:50
Autor: Tiber
Avatar - muzyka z trailera
Silly, silly Ghost nabazgrału:

[...]

A w teaserze kradł od Johna Murphy'ego ("28 Weeks Later"), a jednym z
najczęściej okradanych artystów jest Mansell i Kronos Quartet, hihihi.

--
tbr

Avatar - muzyka z trailera