Ave, ave...

Data: 2009-06-09 19:49:56
Autor:
Ave, ave...
awe siedzisz w kf wiec sie nie wysilaj ;o)
nabedziesz oglady to moze znize sie i z toba "podyskutuje"
chociaz z zasady twego pokroju ludkami nalezy postepowac tak jak pewien blizniak ("spieprzaj dziadu!"). a teraz pluj ;o)))

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-09 20:35:26
Autor: awe
Ave, ave...

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:tm7t25d78no5r4doe415pulfsgesejvc2p4ax.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
skolimowski wszystkie jest archiwizowane i twoje wnuki beda sie wstydzic ze mialy takiego dziadka ty- nie rob z siebie posmiewiska. Zapamietajcie to sobie skolimowski. Stocie tam gdzie zomo. Nie warto bronic tradycji batalionow ludowych ktore wyslugiwaly sie okupacyjnym wojskom sowieckim. Armia Krajowa to byla ta armia ktora miala charakter narodowy. Mam nadzieje ze Skolimowski zapamietaliscie to. Nie bierzcie przykladu z Zen0na - on nigdy pod nazwiskiem nie robilbym z siebie takiego durnia jak wy..
awe

Data: 2009-06-09 20:58:00
Autor: awe
Ave, ave...

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0maf4$nc5$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- --
o przepraszam faktycznie zapamietam
awe

Data: 2009-06-10 07:05:17
Autor:
Ave, ave...
On Tue, 09 Jun 2009 20:42:34 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

 [...]

Skalimowski.

 Pochwal sie swoim nazwiskiem TCHORZU!  ja swego sie nie wstydze, a ty ?  cienias jestes. takis bohater ? TCHORZ!
 zapraszam na moja strone, TCHORZU ;o)))

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 11:13:12
Autor: raff
Ave, ave...
 [...]

Skalimowski.

 Pochwal sie swoim nazwiskiem TCHORZU!  ja swego sie nie wstydze, a ty ?  cienias jestes. takis bohater ? TCHORZ!
 zapraszam na moja strone, TCHORZU ;o)))

Dobrze, przyglupie, a teraz idz herbatki sie napij.

R.

Data: 2009-06-10 18:01:28
Autor:
Ave, ave...
On Wed, 10 Jun 2009 11:13:12 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
>  Pochwal sie swoim nazwiskiem TCHORZU! >  ja swego sie nie wstydze, a ty ? >  cienias jestes. takis bohater ? TCHORZ!
>  zapraszam na moja strone, TCHORZU ;o)))

Dobrze, przyglupie,

 sam jestes przyglup. T C H O RZ U !

a teraz idz herbatki sie napij.

 cienias jestes. z kompleksem malego czlonka.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:08:40
Autor: raff
Ave, ave...
[...]

Buehehehe, Tak, Skalimowski, tak, a teraz spierdalaj.

R.

Data: 2009-06-10 18:22:41
Autor:
Ave, ave...
On Wed, 10 Jun 2009 18:08:40 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  cienias jestes. z kompleksem malego czlonka.
Buehehehe, Tak, Skalimowski,

 TCHORZ! cienias jestes.

tak, a teraz spierdalaj.

 potrafisz cos wiecej oprocz nasladowania prezesa ?

 idziesz do kf.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:28:41
Autor: raff
Ave, ave...
[...]

Skalimowski nie zmieniaj nicka, to tez nie bedziesz z pierdla wylazil.

R.

Data: 2009-06-10 11:52:43
Autor: awe
Ave, ave...
zapraszasz na strone a adresu nie podajesz
awe

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!