Ave gamoniu !

Data: 2010-03-16 15:33:11
Autor: awe
Ave gamoniu !

Użytkownik ".heRsk." <wc15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:8svup59jhsbvaaj5pacr39dsaglm8m8ca14ax.com...

AWE, nie trudz sie i nie napinaj zwieraczy, jestes u mnie w KF.
To jest wlasciwe miejsce dla takich prostakow i chamow jak ty.
Prawdopodobnie do "wyborowego" towarzystwa grupowych gamoni wkrotce
dolaczy Hans. Sadzilem, ze staruszek jakos dojdzie do siebie kiedy
odstawi te medykamenty ale widze, ze nadzieje byly zludne.
--
 HeSk

Ave gamoniu !