Avensis 2002 2,0 D4D

Data: 2010-02-28 19:32:36
Autor: jan_ko
Avensis 2002 2,0 D4D
Problem polega na tym, że samochód zaczął się dusić przy mocniejszym naciśnięciu pedału gazu. np. na 5-tym przy 120 km/h zaczyna się dusić. Dwa tyg temu wymieniono dwumasę i sprzegło, ale myślę , że problem już był, a że jeżdżę często tylko w mieście - późno się zorientowałem. Może macie jakieś sugestie ?. Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu. Może olej napędowy - niskiej jakości? Nie znam się. Pozdrawiam

Data: 2010-02-28 20:19:25
Autor: Agent
Avensis 2002 2,0 D4D

Użytkownik "jan_ko" <janusz.gulko@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hmecs7$im8$1news.onet.pl...
[...]

To może byc wszystko. Zacząłbym od tego co da się samemu sprawdzić czyli od sprawdzenia szczelności węzy i intercoolera. Nic nie świszczy?

Data: 2010-02-28 20:24:11
Autor: jan_ko
Avensis 2002 2,0 D4D
nie

Data: 2010-02-28 20:31:48
Autor: Czarek Daniluk
Avensis 2002 2,0 D4D
W dniu 2010-02-28 20:24, jan_ko pisze:
nie

Pewnie trzeba zrobić to co w TDI w przypadku wystąpienia notlaufu - porządną diagnostykę przeprowadzić ;), ale nie taką polegającą tylko na podpięciu kompa i przeczytaniu czy są jakieś błędy.

Pozdrawiam !!

PS:
W TDI to jest tzw. próba dynamiczna.

PS2:

MOże jakieś wężyki Ci się pod maską poprzecierały ??

Data: 2010-03-01 16:14:22
Autor: grzech
Avensis 2002 2,0 D4D

Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu.

Filtr powietrza wymieniony - czysty?
Objawy jak by przepływomierz niedomagał.

Grzech
nyska

Data: 2010-03-01 20:56:12
Autor: Czarek Daniluk
Avensis 2002 2,0 D4D
W dniu 2010-03-01 16:14, grzech pisze:

Filtr paliwa wymieniałem pół roku temu.

Filtr powietrza wymieniony - czysty?
Objawy jak by przepływomierz niedomagał.

Grzech
nyska

Objaw to jest notlaufu w TDI, w D4D pewnie podobnie ;)

Pozdrawiam !!

Avensis 2002 2,0 D4D