Data: 2013-09-11 07:55:42 | |
Autor: Robson | |
Avensis D4D 2.0 | |
Ja już Was nawet nie pytam co to jest, bo szansa, że ktoś ma Ave z takim problemem jest bardzo niski. Ja tylko chciałbym wiedzieć kto mi to w DC może sensownie zdiagnozować i wyeliminować?Chcesz to zrobić sam? Jeśli tak, to czy czytać i myśleć potrafisz? Pytam na serio a nie złośliwie czy prześmiewczo. R |
|
Data: 2013-09-11 11:17:03 | |
Autor: Konfabulator | |
Avensis D4D 2.0 | |
Chcesz to zrobić sam? Jeśli tak, to czy czytać i myśleć potrafisz? Pytam na serio a nie złośliwie czy prześmiewczo. Jeśli Ci powiem, że dziś rozebrałem i wyczyściłem EGR i jego kolektor to uznasz, że tak czy nie? Check dalej się pali, ale na razie wydaje się, że jest lepiej. Może wiesz gdzie znaleźć informację o tym sensorze przyśpieszenia, bo wszyscy piszą, że przeciera się jakiś kabel od tego sensora do ECU, ale znaleźć zdjęcie i jego położenie to już na ten moment przekracza moje możliwości, więc istnieje jednak niewielka szansa, że jestem nieczytatym idiotą... CBDO. O silniku krokowym czegośtam nie wspominam, bo za to na razie się nie biorę. |
|
Data: 2013-09-12 09:47:39 | |
Autor: Konfabulator | |
Avensis D4D 2.0 | |
Znalazłem i ten sensor i go wyczyściłem. Check na razie się nie pali, jednak to jeszcze nic nie znaczy.
Teraz poszukuję kogoś odważnego kto by podzielił się tutorialem, jak dostać się do przepustnicy i kolektora dolotowego. Są tutoriale dla Ave T25 ale 116KM, a to zupełnie inny układ silnika., niż w mojej 126KM. Przepustnica tu jest zaraz za wiatrakami chłodnicy pod egr. |
|