Avensis I w starej budzie

Data: 2009-02-27 21:43:22
Autor: Worek
Avensis I w starej budzie

Ave na rope nie znam wiec sie nie wypowiadam.
Od 2003 moja Żona katuje Ave z 1999 roku.
I moje zdanie jest takie - 1.6 do tej masy to jakies kompletne nieporozumienie. 1.8 ujdzie ale chyba tylko do miasta. 2.0 nie jest idealne ale daje rade. Auto poza wymiana materiałow eksploatacyjnych bezobslugowe.
Moje ma 270 tys i nie widze aby mialo wyzionac ducha za chwile. Jak Ci nie przeszkadza gówniane wykończenie w środku (jak na ta klase auta) to ja ten samochów polecam.

Pozdrawiam

Worel

P.S. Auto"costam" nie czytam nie polecam i generalnie omijam zdaleka tak jak superekspress, fakt, i inne periodyki udajace, ze sie znaja na tym o czym pisza.

Avensis I w starej budzie