Avensis I w starej budzie

Data: 2009-02-27 14:10:32
Autor: badzio
Avensis I w starej budzie
On 27 Lut, 21:29, "TurboZin" <turbo...@TNIEMY.o2.pl> wrote:
Co możecie powiedzieć o tym aucie, na co zwracać uwagę przy zakupie.

Skrzynia biegow - czy nie skrzypi, czy biegi wchodza lekko (glownie
trojka i piatka).

Ja wypadają disle toyoty w tym aucie - czy warto się połakomić?

Ponoc bezobslugowe ale pod warunkiem ze wlasciciel dbal o silnik

Czy benzyna 1.6 daje radę czy trzeba brać 1.8?

Ja mam 1.8, jest w sam raz. Wg mnie 1.6 moze byc za slabe. Ale ja mam
kombi.

Aha - polecam avensis.info :)

Data: 2009-02-28 07:36:29
Autor: badzio
Avensis I w starej budzie
On 27 Lut, 23:10, badzio <bad...@gmail.com> wrote:
On 27 Lut, 21:29, "TurboZin" <turbo...@TNIEMY.o2.pl> wrote:

> Co możecie powiedzieć o tym aucie, na co zwracać uwagę przy zakupie.

Zapomnialem - upewnij sie ze tylna wycieraczka dziala. Bo w razie
czego, to serwis (i to nie aso) zyczy sobie 1800zl za nowy silniczek
zas uzywki chodza na allegro/szrotach po 200-300zl ale ciezko je
dostac ;)

Avensis I w starej budzie