Avensis vs Hyundai i40 - porównanie + fotki

Data: 2011-09-06 12:53:13
Autor: Smerf
Avensis vs Hyundai i40 - porównanie + fotki
dokładnie 2 lata temu robilem podobne porownanie segmentu. Juz wtedy avensis wydał mi sie mało atrakcyjny, głównie ze względu tego jak wyglądał w srodku.
Zwyciezcą okazała sie honda accord, którą uzytkuję.

Porownywane wtedy były: passat, mondeo, insignia i dwa powyzsze.

pzdr
smerf

Data: 2011-09-06 13:22:34
Autor: Agent

Użytkownik "Smerf" <smerf28usunto@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e65fd38$0$3493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Napisałeś powyższe jakby to był wynik badania na próbce co najmniej 100 osób a nie wybór Hondy pod kątem osobistych preferencji.

Data: 2011-09-06 14:04:39
Autor: Smerf
Avensis vs Hyundai i40 - porównanie + fotki
Użytkownik "Agent"
Napisałeś powyższe jakby to był wynik badania na próbce co najmniej 100 osób a nie wybór Hondy pod kątem osobistych preferencji.

a gdzie widzisz, ze napisane jest ze badanie było prowadzone na próbce 100 osób?
Oczywiscie, ze stwierdzenie powyzsze dot. moich preferencji.

Jeżeli któś bedzie zainteresowany to mogę wejsc w szczególy ;)

pzdr
smerf

Avensis vs Hyundai i40 - porównanie + fotki