Avensis - zimny silnik i na l uzie delikatne przesunięcie...

Data: 2009-12-21 12:23:03
Autor: paranoix
Avensis - zimny silnik i na l uzie delikatne przesunięcie...
W dniu 2009-12-19 09:06, mic49 pisze:
Witajcie,

Kilkumiesięczna Avensis i dziwny - chyba - objaw. Mróz, zimny silnik
po nocy. Uruchamiam na wciśniętym sprzęgle, silnik chodzi, puszczam
sprzęgło (bieg cały czas na luzie) i auto delikatnie się porusza -
może 1 cm. Znów wiciskam sprzegło, puszczam i delikatnie obroty
spadają, a auto próbuje się poruszyć do przodu. Im cieplej, tym mniej
to wyczuwalne.

Co to jest, może ktoś wie?

Michał

Mój Lanos po mroźnej nocy to potrafi przy delikatnym operowaniu sprzęgłem ruszyć na luzie do przodu - a przy mniej delikatnym zgasnąć. Myślałem, że olej stary w skrzyni więc wymieniłem ,ale jest to samo. Mechanik twierdzi, że TTTM.

Avensis - zimny silnik i na l uzie delikatne przesunięcie...