Avid BB5/BB7 albo...

Data: 2013-01-03 02:04:57
Autor: Andrzej W.
Avid BB5/BB7 albo...
W dniu 2013-01-02 16:52, PeJot pisze:> Czołem.

Moje starsze dziecię ( to co ostatnio zaplotło koło ) odłożyło sobie
nieco $ i zapragnęło mieć hamulec tarczowy, na początek przód i w wersji
mechanicznej. ZTCC z mechanicznych tarczówek dobre opinie ma Avid
BB5/BB7, ale te modele znikają powoli z rynku (?), najczęściej są
dostępne z tarczą 160 mm.

Z tego co pamiętam BB5 ma małe klocki i brak regulacji klocka
wewnętrznego więc jeśli wybierać to BB7.
Co do tarczy, na przód to 180 by się przydało jeśli amortyzator wytrzyma
a jak ma ładnie wyglądać to tarcze trzeba kupić oddzielnie jakąś
fantazyjną bo oryginały tak bez polotu kroją.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

Avid BB5/BB7 albo...