[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC

Data: 2011-02-21 06:55:12
Autor: Kuba Abuk
[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC
Witam,

Jako że jestem raczej zielony w temacie tarczówek, proszę o
sprostowanie informacji: czy zaciski BB7 P/T (F/R w jęz. lengłydż)
czymkolwiek się różnią? Gdybym wziął 2* "Rear"+G2CS 160mm, to
podpasuje na przód pod PM i tył pod IS bez dodatkowych adapterów?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31347
Czy czymś się różnią względem tegorocznego lub zeszłorocznego modelu?
Cena jest bardzo atrakcyjna porównując do alledrogo:)

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-02-21 15:00:58
Autor: Jan Srzednicki
[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC
On 2011-02-21, Kuba Abuk wrote:
Witam,

Jako że jestem raczej zielony w temacie tarczówek, proszę o
sprostowanie informacji: czy zaciski BB7 P/T (F/R w jęz. lengłydż)
czymkolwiek się różnią?

Zaciski nie, adaptery tak.

Gdybym wziął 2* "Rear"+G2CS 160mm, to podpasuje na przód pod PM i tył
pod IS bez dodatkowych adapterĂłw?

Tak, do PM na 160mm nie potrzebujesz adaptera w ogĂłle.

http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31347
Czy czymś się różnią względem tegorocznego lub zeszłorocznego modelu?

To jest zeszłoroczny model, więc nie.

Data: 2011-02-21 07:08:26
Autor: Kuba Abuk
Avid BB7 +G2CS w CRC
On 21 Lut, 16:00, Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot...@nowhere.invalid>
On 2011-02-21, Kuba Abuk wrote:

> Witam,

> Jako że jestem raczej zielony w temacie tarczówek, proszę o
> sprostowanie informacji: czy zaciski BB7 P/T (F/R w jęz. lengłydż)
> czymkolwiek się różnią?

Zaciski nie, adaptery tak.

> Gdybym wziął 2* "Rear"+G2CS 160mm, to podpasuje na przód pod PM i tył
> pod IS bez dodatkowych adapterów?

Tak, do PM na 160mm nie potrzebujesz adaptera w ogóle.

>http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31347
> Czy czymś się różnią względem tegorocznego lub zeszłorocznego modelu?

To jest zeszłoroczny model, więc nie.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi!

Zdravim,
Kuba

Data: 2011-02-21 16:01:22
Autor: Dominik Mirowski
[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC
Kuba Abuk wyklepał(a) :

[...]

Tak, będzie pasować - zacisk bez żadnych adapterów pasuje do PM 160mm - do każdej innej tarczy i mocowania potrzebny jest adapter.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-02-21 16:02:52
Autor: kosik
[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC
W dniu 2011-02-21 15:55, Kuba Abuk pisze:

[...]

Różnią się tylko adapterami.
kosik

[Tech] Avid BB7 +G2CS w CRC