Avila - transmisja danych/internet

Data: 2010-03-13 14:53:06
Autor: Jacek Bronowski
Avila - transmisja danych/internet
Witam
Sorry za lamerskie pytanie, ale chcialbym miec pewnosc..
Czy jakis biegly uzytkownik telefonu Samsung Avila GPS moglby mi poradzic czy da sie jakos ustawic w opcjach, zeby telefon jednoznacznie pytal o zgode przy kazdej probie polaczenia sie z internetem lub transmisji danych?
Generalnie nie uzywam internetu w telefonie (i nie mam zamiaru), ale uzywam/testuje rozne aplikacje, ktore mogly by probowac sie laczyc z GPRS - a chcialbym sie zabezpieczyc przed niekontrolowanymi kosztami (zwlaszcza poza UE).
A jezeli nie ma takiej opcji to co pousuwac w opcjach telefonu, zeby nie mogl sie polaczyc z WAP i GPRS? Pytam bo mam wrazenie, ze mimo braku mojej ingerenci telefon sam sobie skonfigurowal te polaczenia (jestem w Orange) - i chcialbym uniknac sytuacji, ze ja wykasuje jakies ustawienia, a one mi sie bez mojej wiedzy przywroca... Czyli w skrocie co wywalic, zeby na pewno sam sie nie polaczyl?
Bede wdzieczny za porady.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl
Aktualnie 12 648 zdjęć z 19 krajów.

Data: 2010-03-13 18:36:19
Autor: J.F.
On Sat, 13 Mar 2010 14:53:06 +0100,  Jacek Bronowski wrote:
[...]

Moze sie uda skasowac/zmienic haslo w konfiguracji.

J.

Avila - transmisja danych/internet