Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Data: 2009-11-15 19:48:45
Autor: raviz
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Witam
Szukam darnowgo antywirusa. Do tej pory uzywalem AVG i Avasta.
Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?
Pozdrawiam

Data: 2009-11-15 19:58:53
Autor: Brodi
raviz pisze:
[...]
Jeśli używasz kompa do poważnych rzeczy to polecam kasperskiego za 30 zł rocznie lub droższego eset 4 za ponad 100 zł. allegro.pl :]

Jeśli chcesz antywwira do domu to z czystym sumieniem polecam avirę bo używam. Rewelacja to to nie jest bo wyświetla reklamy co jakiś czas i strasznie długo się aktualizuje ale napewno jest 100 razy lepsza od avasta czy innych wynalazków.

http://av-comparatives.org/

Data: 2009-11-15 20:11:38
Autor: qwerty
Użytkownik "Brodi" <madmax81_ilikespam@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdpj68$bq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
Rewelacja to to nie jest bo wyświetla reklamy co jakiś czas

Można zablokować.

strasznie długo się aktualizuje ale napewno jest 100 razy lepsza od avasta czy innych wynalazków.

Czasami kilka minut trwa aktualizacja, ale spowodowane jest obciążeniem serweru dla wersji bezpłatnej. U mnie osobiście na ogół aktualizacja trwa kilka sekund.

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2009-11-15 22:42:51
Autor: 1634Racine
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
qwerty in news:hdpjpa$c3b$1achot.icm.edu.pl
[...]
avasta czy  innych wynalazkĂłw.
Czasami kilka minut trwa aktualizacja, ale spowodowane jest obciÄ…ĹĽeniem
serweru  dla wersji bezpĹ‚atnej. U mnie osobiĹ›cie na ogół aktualizacja
trwa kilka sekund.

btw:
tutaj jest b.dokladne i dobre wyjasnienie
http://www.raymond.cc/blog/archives/2009/11/06/avira-antivir-personal-edition-update-hang-and-timeout-problem/

a poza tym: wystarczy w scheduler aviry podac pare sensownie rozlozonych w czasie terminow aktualizacji i na ktorys z terminow avira zawsze "załapie" sie. Poniewaz naprawde nie musze miec aktualizacji sprzed minuty :), przeto mam aktualizacje wyznaczona na 24.00 i 00.00. Z ktoregos terminu skorzysta z sukcesem. Jak nie dzisiaj, to jutro.

Data: 2009-11-15 23:13:44
Autor: qwerty
Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hdptfi$r8e$1@inews.gazeta.pl...
[...]

ipv6. Dziękuje, router nie obsługuje.

to lepiej nic nie pisz, gdyĹĽ nie jesteĹ› obdarzony inteligencjÄ….

Data: 2009-11-16 09:04:04
Autor: Mark
Dnia Sun, 15 Nov 2009 19:48:45 +0100, raviz napisał(a):

Witam
Szukam darnowgo antywirusa.

Sprobuj Microsoft Essential Security.
Darmowy. Warunek - system musi przejsc validacje pod katem legalnosci.

--
Mark

Data: 2009-11-16 09:42:46
Autor: Krasnal
To był 15 listopad (niedziela), gdy o godz. 19:48 *raviz* napisał(a):

[...]

NTG, ale polecam darmow± Avirę. To jeden z najlepszych AV, czasem zbyt
czuły i rzuca fałszywymi alarmami, dlatego lepiej znać swój komputer i mieć
głowę na karku :).

--
Krasnal...

Data: 2009-11-16 09:46:44
Autor: Tomaszek
raviz pisze:
[...]

Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze co¶ pu¶cił. Kicha
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z ni± zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-16 12:29:10
Autor: Doxent
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze co¶ pu¶cił. Kicha

wszystkim się zdarza wpuszczać zarówno AVG, NOD32, AVAST, Norton czy Panda. Nie spotkałem jeszcze takiego który by nie wpu¶cił trojana. Sztuka to nie wchodzić na niebezpieczne strony i używać bezpiecznych przegl±darek oraz mieć system załatany wtedy nawet bez antywirusa nie złapiemy nic.

Data: 2009-11-16 16:00:19
Autor: ±ćęłń󶿼
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Spróbuj jeszcze bitdefender.
M.in. darmowy skaner on-line.
JaC

-- -- -

AVG, NOD32, AVAST, Norton czy Panda.

Data: 2009-11-17 14:17:32
Autor: Tomaszek
Doxent pisze:
[...]

Oczywi¶cie że tak. Najlepszy antywirus to zdrowy rozs±dek. Ale czym¶ bym się wspomógł, tak dla pewno¶ci, gdyby zdrowy rozs±dek zawiódł.

Data: 2009-11-16 11:14:49
Autor: Jacek Maciejewski
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Dnia Sun, 15 Nov 2009 19:48:45 +0100, raviz napisał(a):

Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?

Chciałbym tu przypomnieć stronkę:
http://www.av-comparatives.org/ na której można się zapoznać z wynikami
testów oceniaj±cych skuteczno¶ć popularnych antywirów.
--
Jacek

Data: 2009-11-16 12:31:45
Autor: Doxent
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hdpieh$5bn$1news.onet.pl...
Witam
Szukam darnowgo antywirusa. Do tej pory uzywalem AVG i Avasta.

Avira niezla jest moze poza slabym dostepem do update. Reklamy mozna wylaczyc wystarczy poczytac. Ja to zalatwilem jednym wpisem w rejestrze

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\avnotify.exe]
"Debugger"="ntsd -d"

Data: 2009-11-16 21:05:56
Autor: qwerty
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Uzytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hdrd78$lr9$1@inews.gazeta.pl...

http://forum.antivir-polska.info/thread-586.html

--
Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.

Avira - jak oceniacie tego antywirusa?