Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Data: 2009-11-16 09:46:44
Autor: Tomaszek
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
raviz pisze:
Witam
Szukam darnowgo antywirusa. Do tej pory uzywalem AVG i Avasta.
Mam jednak sentyment do Avira - stosowalem go kilka lat temu.
Orientujecie sie jak wypada on obecnie na tle darmowej konkurencji?
Pozdrawiam

Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze coś puścił. Kicha
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-16 12:29:10
Autor: Doxent
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Raczej do kitu - puszcza wiele trojanów. Testowałem wiele razy i zawsze coś puścił. Kicha

wszystkim się zdarza wpuszczać zarówno AVG, NOD32, AVAST, Norton czy Panda. Nie spotkałem jeszcze takiego który by nie wpuścił trojana. Sztuka to nie wchodzić na niebezpieczne strony i używać bezpiecznych przeglądarek oraz mieć system załatany wtedy nawet bez antywirusa nie złapiemy nic.

Data: 2009-11-16 16:00:19
Autor: ąćęłńóśżź
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Spróbuj jeszcze bitdefender.
M.in. darmowy skaner on-line.
JaC

-- -- -

AVG, NOD32, AVAST, Norton czy Panda.

Data: 2009-11-17 14:17:32
Autor: Tomaszek
Doxent pisze:
[...]

Oczywiście że tak. Najlepszy antywirus to zdrowy rozsądek. Ale czymś bym się wspomógł, tak dla pewności, gdyby zdrowy rozsądek zawiódł.