Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Data: 2009-11-16 12:31:45
Autor: Doxent
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?

Uzytkownik "raviz" <ravizusunto@vp.pl> napisal w wiadomosci news:hdpieh$5bn$1news.onet.pl...
Witam
Szukam darnowgo antywirusa. Do tej pory uzywalem AVG i Avasta.

Avira niezla jest moze poza slabym dostepem do update. Reklamy mozna wylaczyc wystarczy poczytac. Ja to zalatwilem jednym wpisem w rejestrze

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Image File Execution Options\avnotify.exe]
"Debugger"="ntsd -d"

Data: 2009-11-16 21:05:56
Autor: qwerty
Avira - jak oceniacie tego antywirusa?
Uzytkownik "Doxent" <doxent@gazeta.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:hdrd78$lr9$1@inews.gazeta.pl...

http://forum.antivir-polska.info/thread-586.html

--
Jezeli nie potrafisz skonfigurowac NOD32, aby nie wysylal smieci
to lepiej nic nie pisz, gdyz nie jestes obdarzony inteligencja.

Avira - jak oceniacie tego antywirusa?