Aviva - Ubezpieczenie Twizy droższe od Seicento

Data: 2018-03-26 21:34:32
Autor: Tomasz Pyra
Aviva - Ubezpieczenie Twizy droższe od Seicento
Dnia Mon, 26 Mar 2018 06:34:22 +0200, kk napisał(a):

Heloł

A tak sobie sprawdziłem ile kosztuje ubezpieczenie Twizy i jakoś tak padło na Avivę. No i ... 598zł a Seicento kosztuje zdaje się 400. Co jest ?!

Wydaje mi się, że przeciętny właściciel Seicento będzie gotów poświęcić
więcej swojego czasu na szukanie najtańszego polisy OC, niż właściciel
Twizy.

Data: 2018-03-27 05:12:51
Autor: kk
W dniu 2018-03-26 o 21:34, Tomasz Pyra pisze:
[...]

To właściwie jedyna ubezpieczalnia, która odnajduje się w szukaczkach gdy podać Twizy. Ale tak samo dla wielu innych mało popularnych samochodów nie można znaleźć.

Tyle, że mowa o OC. Od pojemności ma chyba być czy jakoś tak.

Aviva - Ubezpieczenie Twizy droższe od Seicento