Aviva ubezpieczenia AC OC

Data: 2011-09-07 19:30:39
Autor: Jacek
Aviva ubezpieczenia AC OC
Czy ma albo miał ktoś z Grupowiczów jakieś doświadczenia z ubezpieczeniami Aviva? Jak wygląda likwidacja szkody, czy są komplikacje albo opóźnienia?
Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?
Jacek

Data: 2011-09-07 13:04:50
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
On 7 Wrz, 19:30, Jacek <niematakiegonu...@gmail.com> wrote:
Czy ma albo mia³ kto¶ z Grupowiczów jakie¶ do¶wiadczenia z
ubezpieczeniami Aviva? Jak wygl±da likwidacja szkody, czy s± komplikacje
albo opó¼nienia?
Dosta³em dzi¶ symulacjê i wszystko piêknie ³adnie, ale jak w praktyce?
Jacek

Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na ¿ycie. Wyj±tkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Data: 2011-09-07 22:13:18
Autor: Big Jack
Aviva ubezpieczenia AC OC
W wiadomo¶ci
*tadek* napisa³(-a):

Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na ¿ycie. Wyj±tkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Jakie¶ szczegó³y?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-08 06:34:40
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
On 7 Wrz, 22:13, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:
W wiadomo¶ci
*tadek* napisa³(-a):

> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na ¿ycie. Wyj±tkowo
> [...]

proszê bardzo. Ubezpieczy³em siê u nich na ¿ycie. Agent poinformowa³
mnie ¿e z uwagi na wiek ryzyko jest wycenione na ok 9% a firma w tym
czasie ma zyskowno¶æ ok. 18%. Ubezpieczy³em siê. Po 5 czy 6 latach
zainteresowa³em siê dlaczego mam tak ma³o kasy na koncie. Okaza³o siê
¿e ci z³odzieje za obs³ugê mojej polisy licz± sobie ok. 10% podczas
gdy fundusze akcyjne liczy³y sobie wtedy 4-4,5%. Przecie¿ po
odliczeniu ryzyka mojej ¶mierci dzia³a³o to jak zwyk³y fundusz akcyjny
ew obligacji. W efekcie moja "przygoda" z CU kosztowa³a mnie ok. 9 tys

Data: 2011-09-08 16:12:04
Autor: Big Jack
Aviva ubezpieczenia AC OC
W wiadomo¶ci
*tadek* napisa³(-a):

Jakie¶ szczegó³y?

proszê bardzo. Ubezpieczy³em siê u nich na ¿ycie.

My¶la³em raczej o jakim¶ komuikacyjnym przypadku

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-07 22:44:49
Autor: to
Aviva ubezpieczenia AC OC
begin tadek
Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, że zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

Data: 2011-09-08 06:35:51
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
On 8 Wrz, 00:44, to <t...@xyz.abc> wrote:
begin tadek

> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na ¿ycie. Wyj±tkowo
> obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, ¿e zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

zawsze jeste¶ taki upierdliwy?

Data: 2011-09-08 14:06:01
Autor: to
Aviva ubezpieczenia AC OC
begin tadek
> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
> obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, że zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

zawsze jesteÅ› taki upierdliwy?

Szczególnie wtedy, gdy widzę jakiegoś nieuka, który obsrywa jakąś firmę bez żadnych konkretów.

Data: 2011-09-07 23:11:22
Autor: Rafal
Aviva ubezpieczenia AC OC
W dniu 2011-09-07 22:04, tadek pisze:
[...]

Równie¿ poproszê o jakie¶ konkrety

Data: 2011-09-07 19:39:04
Autor: Big Jack
Aviva ubezpieczenia AC OC
W wiadomości
*Jacek* napisał(-a):

Czy ma albo miał ktoś z Grupowiczów jakieś doświadczenia z
ubezpieczeniami Aviva? Jak wyglÄ…da likwidacja szkody, czy sÄ…
komplikacje albo opóźnienia?
Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?

SymulacjÄ™ likwidacji szkody??

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-08 11:48:11
Autor: jh
Aviva ubezpieczenia AC OC
W dniu 2011-09-07 19:30, Jacek pisze:
Czy ma albo miał ktoś z Grupowiczów jakieś doświadczenia z
ubezpieczeniami Aviva? Jak wyglÄ…da likwidacja szkody, czy sÄ… komplikacje
albo opóźnienia?
Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?

Drugi rok OC w Avivie - bezszkodowo (wcześniej mBank - też bezszkodowo). W czerwcu tego roku wykupione AC, uznali zniżki z OC. Dwa tygodnie później żona uznała, że lepiej zahaczyć o bramę niż rozjechać psa :) Drzwi i kawałek błotnika do wymiany, malowanie itd. Wycenili szkodę na 2,5 tys. zł. Warsztat lakierniczy przez nich sugerowany wstępnie wycenił na ok. 4 tys. zł, potem doszło do ponad 6 tys. zł. A że rozliczenie bezgotówkowe, osobiście mnie nie bodło, Aviva bez żadnych problemów w terminie rozliczyła szkodę. Na bieżąco dostawałem SMSy z postępów - od zgłoszenia szkody, po informacji o odbiorze samochodu. Obawiałem się tej rozbieżności w wycenie i że będzie problem z rozliczeniem, ale jak się okazało - bezboleśnie. Szukając ubezpieczyciela sprawdziłem te popularne, dali najlepszą ofertę. Różnica była między nimi a np. PZU ok. 800 zł (wartość samochodu 40K zł, zapłaciłem ok. 2000 zł za OC+AC). Jeżeli dobrze pamiętam, to Warta to już w ogóle był kosmos ze składką. Irytująca nieco jest biurokracja - np. posłałem mailem pusty druk cesji jako PDF (dla banku), prosiłem o podpisanie i odesłanie papierowego oryginału. Odesłali... - skan. Tłumaczyli, że na pisma w wersji elektronicznej mogą być odsyłane tylko elektronicznie. Po kolejnym telefonie niby już wysłali, a tu zima. Jak w końcu dokument po ponad 2 tygodniach dotarł, to oczywiście data nadania była znacznie późniejsza niż się zaklinali.

W sumie poza tą upierdliwością biurokratyczną chyba jest ok.

jh

Aviva ubezpieczenia AC OC