Aviva ubezpieczenia AC OC

Data: 2011-09-07 13:04:50
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
On 7 Wrz, 19:30, Jacek <niematakiegonu...@gmail.com> wrote:
Czy ma albo miał ktoś z Grupowiczów jakieś doświadczenia z
ubezpieczeniami Aviva? Jak wygląda likwidacja szkody, czy są komplikacje
albo opóźnienia?
Dostałem dziś symulację i wszystko pięknie ładnie, ale jak w praktyce?
Jacek

Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Data: 2011-09-07 22:13:18
Autor: Big Jack
Aviva ubezpieczenia AC OC
W wiadomości
*tadek* napisał(-a):

Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Jakieś szczegóły?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-08 06:34:40
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
*tadek* napisał(-a):

> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
> [...]

proszę bardzo. Ubezpieczyłem się u nich na życie. Agent poinformował
mnie że z uwagi na wiek ryzyko jest wycenione na ok 9% a firma w tym
czasie ma zyskowność ok. 18%. Ubezpieczyłem się. Po 5 czy 6 latach
zainteresowałem się dlaczego mam tak mało kasy na koncie. Okazało się
że ci złodzieje za obsługę mojej polisy liczą sobie ok. 10% podczas
gdy fundusze akcyjne liczyły sobie wtedy 4-4,5%. Przecież po
odliczeniu ryzyka mojej śmierci działało to jak zwykły fundusz akcyjny
ew obligacji. W efekcie moja "przygoda" z CU kosztowała mnie ok. 9 tys

Data: 2011-09-08 16:12:04
Autor: Big Jack
Aviva ubezpieczenia AC OC
W wiadomości
*tadek* napisał(-a):

Jakieś szczegóły?

proszę bardzo. Ubezpieczyłem się u nich na życie.

Myślałem raczej o jakimś komuikacyjnym przypadku

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-09-07 22:44:49
Autor: to
Aviva ubezpieczenia AC OC
begin tadek
Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, Ĺźe zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

Data: 2011-09-08 06:35:51
Autor: tadek
Aviva ubezpieczenia AC OC
On 8 Wrz, 00:44, to <t...@xyz.abc> wrote:
begin tadek

> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
> obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, że zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

zawsze jesteś taki upierdliwy?

Data: 2011-09-08 14:06:01
Autor: to
Aviva ubezpieczenia AC OC
begin tadek
> Aviva to dawny Commercial Union -ubezpieczenia na życie. Wyjątkowo
> obrzydliwi kanciarze wiem to z autopsji

Szkoda, Ĺźe zasad interpunkcji nie znasz z autopsji.

zawsze jesteś taki upierdliwy?

Szczególnie wtedy, gdy widzę jakiegoś nieuka, który obsrywa jakąś firmę bez żadnych konkretów.

Data: 2011-09-07 23:11:22
Autor: Rafal
Aviva ubezpieczenia AC OC
W dniu 2011-09-07 22:04, tadek pisze:
[...]