Avon ZV3 vs Fulda Progresso

Data: 2009-04-02 13:32:15
Autor: Free
Avon ZV3 vs Fulda Progresso
Czy ktoś mógłby mi doradzić pomiędzy tymi oponami w rozmiarze 195/60/15.
Avon ZV3 vs Fulda Progresso.

Dzięki,
Maciek

Data: 2009-04-02 13:35:59
Autor: Agent
Avon ZV3 vs Fulda Progresso

Użytkownik "Free" <xfree@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gr2894$4mb$1nemesis.news.neostrada.pl...
Czy ktoś mógłby mi doradzić pomiędzy tymi oponami w rozmiarze 195/60/15.
Avon ZV3 vs Fulda Progresso.

Avon to szampon albo kolońską :) se kup a nie oponę

Data: 2009-04-02 14:22:58
Autor: Free
Avon ZV3 vs Fulda Progresso
Agent pisze:

[...]

Jakaż cenna uwaga Agent, dziękuję.

Data: 2009-04-02 16:18:05
Autor: Regand
Avon ZV3 vs Fulda Progresso
Czy ktoś mógłby mi doradzić pomiędzy tymi oponami w rozmiarze 195/60/15.
Avon ZV3 vs Fulda Progresso.

Fulda progresso wygrala w tescie ADAC w niemczech, najlepsza opona letnia wsrod testowanych.

Avon ZV3 vs Fulda Progresso