Awans

Data: 2009-06-12 11:51:24
Autor: boukun
Awans
Dzień zacząłem oczywiście od oglądnieęcia wyśmienitego filmu z PRLu, z roku 1974, "Awans". Wspaniały film i jaki przewidujący. Wieś na początku chciała iść z postępem, przeprowadzili elektryfikację, wszyscy nauczyli się czytać i... otworzyli wczasowisko. w krótkim czasie okazało się, że wszystko to jest nudne i żadna to atrakcja dla turystów, chcących zobaczyć prawdziwą wieś zabitą dechami, z tradycjami i ręcznie wykonanymi wyrobami (garncarskie, wiklinowe, kuźnierskie itp.).

Jakżesz to pasuje do dzisiejszego czasu i parcia do wspólnego eurokołchozu i jednakowegoż postępu. Ludziom się już przelały te telewizory LCD marki LG i każdy by chciał wyjechać do agroturystycznego wczasowiska.

Zniszczyli nam naturę, zatruli świat, a odbudować jej i odtruć go się już po prostu nie da...

boukun

Data: 2009-06-12 12:02:05
Autor: Ensitherum
Awans
ekranizacja całkiem dobrej powieści Redlińskiego, dodajmy dla porządku. też polecam.

można by rozreklamować nasze drogi w Europie jako taką egzotyczną atrakcję, szkołę przetrwania... przeżyjesz na nich to dżungla i pustynia niestraszna. powrót do korzeni

Data: 2009-06-12 12:15:34
Autor: boukun
Awans

Użytkownik "Ensitherum" <ensitherum@NOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:h0t92p$e28$1news.onet.pl...
[...]

Na tym filmie pokazano parcie socjalistycznej Polski już w 1974 roku ku zachodowi, wielki nasz postęp, tylko ludzie wtedy byli oporni. Rzeczywistość pokazuje, że szliśmy słuszną drogą, a szczególnioe w 1980-1981 roku, gdzie dało się połączyć dwa systemy w jednym i dlatego syjoniści przerwali nam dekadę, żebyśmy się nie wyzwolili z okowów niewoli. Teraz, po wielowiekowych eksperymentach na narodach widzimy, że jedynie słuszną drogą jest droga chińska... i rosyjska, tudzież wenezuelska.

boukun

Data: 2009-06-12 12:25:49
Autor: Tzva Adonai
Awans
się połączyć dwa systemy w jednym i dlatego syjoniści przerwali nam dekadę, żebyśmy się nie wyzwolili z okowów niewoli.

Akurat to, że Polakom pochodzenia żydowskiego zależało na obaleniu socjalizmu i
rosyjskiej okupacji, a Polakom nieżydowskim ówczesny system się podobał wiemy
wszyscy, dlatego wśród etnicznych Polaków było tyle rosyjskich folksdojczy
pracujących w rozmaitych służbach i instytucjach...
eksperymentach na narodach widzimy, że jedynie słuszną drogą jest droga chińska... i rosyjska, tudzież wenezuelska.

W Chinach ludzie pracują za grosze po 15 godzin na dobę, w Rosji bezdomne dzieci
można bezkarnie tarmosić, a Wenezuela zmaga się obecnie z kryzysem porównywalnym
do kubańskiego... Socjalizm to utopijna mrzonka, nie da rady go wprowadzić w
życie, choć już wielu próbowało...

Data: 2009-06-12 12:50:53
Autor: boukun
Awans

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> napisał w wiadomości news:6069.00000aaf.4a322d2dnewsgate.onet.pl...
[...]

Bo Polakom żydowskiego piochodzenia nie podobało się, że wszyscy są traktowani równo, a oni nie mogli sprawować funkcji wiodącej. Po wprowadzeniu stanu wojennego, zainspirowanego przez geremka i innych syjonistów z zachody, role się odwróciły i Zydzi od tej pory są nacją uprzywilejowaną w Polsce, osiągnęli wszystko, co zaplanowali, czyli status narodu wybranego, do sprawowania władzy nad Polakami. To cóż oni by chcieli teraz zmieniać? Nie wyprowadzą narodu na ulicę przeciwko samym sobie.

[...]

Chiny będą pierwszym krajem, które wyjdą z kryzysu, tak przepowiada Gerorge Soros.

boukun

Data: 2009-06-12 15:37:40
Autor: Polok_prawdziwy
Awans
Tzva Adonai wrote:

[...]

GUPIOś KURWOALDONO...!!!

- to nie mzonka, ino my jesce niedorosły do sucjalizmu...

Data: 2009-06-12 18:38:28
Autor: Piotr
Awans
Dnia Fri, 12 Jun 2009 11:51:24 +0200, boukun napisał(a):

[...]

"Awans", hm? To takie "Korzenie" dla wałkuństwa, co nie hausfrał?
Piotr

Data: 2009-06-12 10:01:29
Autor: boukun
Awans
On 12 Cze, 18:38, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> itp.).

"Awans", hm?
To takie "Korzenie" dla wałkuństwa, co nie hausfrał?

Powiedział najgłupszy i naprymitywniejszy uczestnik pl.soc.polityka.

boukun

Awans