Awans ciemniaka.

Data: 2017-12-16 19:13:19
Autor: stevep
Awans ciemniaka.
# Morawiecki wyczyści Kancelarię Premiera? W poniedziałek kolejny odcinek  rekonstrukcji
Szefowa KPRM Beata Kempa, szef Komitetu Stałego Henryk Kowalczyk oraz  minister Elżbieta Witek w poniedziałek mają pożegnać się ze swoimi  stanowiskami - donosi "Fakt". Zastąpią ich Paweł Szrot, Michał Dworczyk i  Marek Suski. #
Ze strony:
http://tiny.pl/g4hm1

# Marek Suski przewodniczącym Komitetu Stałego Rady Ministrów?  Nieoficjalnie: Dojdzie do tego jeszcze przed Świętami #
http://tiny.pl/g4hmp

Czyżby rządy ciemniaków?

--
stevep

Data: 2017-12-16 19:17:05
Autor: u2
Awans ciemniaka.
W dniu 16.12.2017 o 19:13, steviepieprzykoski pisze:
Czyżby rządy ciemniaków?

ano cyrkus, Moraw ma ciemne włosy i ciemne okulary więc ciemniak:))))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-12-17 04:45:41
Autor: Zenek Kapelinder
Awans ciemniaka.
Wolalbys rzady sciemniakow z dzisiejej totalnej jelopozycji?

Data: 2017-12-17 18:31:18
Autor: stevep
Awans ciemniaka.
Wolalbys rzady sciemniakow z dzisiejej totalnej jelopozycji?

Wolałbym abyś myślał samodzielnie zamiast powtarzać pisowskie durnoty.

--
stevep

Data: 2017-12-17 18:38:18
Autor: A. Filip
Awans ciemniaka (POPiSowego)
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
Wolalbys rzady sciemniakow z dzisiejej totalnej jelopozycji?

Wolałbym abyś myślał samodzielnie zamiast powtarzać pisowskie durnoty.

To kto jest twoim rozszerzeniem wyboru między PiS a PO/NP?
Polityka to gra z ograniczonym wyborem.

"Nie trzeba być dobrym. Wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem)."
  -- filozoficzny fundament demokracji parlamentarnej

Data: 2017-12-17 19:54:03
Autor: Budzik
Awans ciemniaka (POPiSowego)
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Na dobry poczatek, zamiast filozofowac, sproboj oceniac uczciwie - ciemnieka to ciemniak! Bez kompetencji to bez kompetencji itd.
Potem bedziemy sie zastanawiac kim zastapic tych, ktorych spoleczenstwo zle oceni, majac jakies realne mozliwosci oceny.

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-12-17 18:50:03
Autor: Zenek Kapelinder
Awans ciemniaka (POPiSowego)
Co Ci Budzik z zastanawiania sie nad rozwiazaniami na ktore nie masz zadnego wplywu? Chcesz sobie przegrzac pod beretem i wyladowac obok pizdziaka w psychiatryku?

Data: 2017-12-18 05:00:50
Autor: Budzik
Awans ciemniaka (POPiSowego)
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Co Ci Budzik z zastanawiania sie nad rozwiazaniami na ktore nie masz
zadnego wplywu? Chcesz sobie przegrzac pod beretem i wyladowac obok
pizdziaka w psychiatryku?

Nic sie Zenek nie przejmuj, dla ciebie beda karteczki z kolorami... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2017-12-18 11:37:17
Autor: Opozycja Totalna
Awans ciemniaka PiSowego
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsA84F3C69D825Fbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...

Zenek to genetyczny idiota! ;-)))

CL

Data: 2017-12-18 11:34:36
Autor: Zenek Kapelinder
Awans ciemniaka PiSowego
Znowu synu peta i dulawki ci odbija?

Data: 2017-12-18 19:00:49
Autor: Budzik
Awans ciemniaka PiSowego
Użytkownik Opozycja Totalna ciemny.ludek@kupi.to ...

[...]

Zenek to genetyczny idiota!

Nie badz niegrzeczny!

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2017-12-19 06:12:35
Autor: Opozycja Totalna
Awans ciemniaka PiSowego
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA84FC26CC72Cbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Opozycja Totalna ciemny.ludek@kupi.to ...
Zenek to genetyczny idiota!

Nie badz niegrzeczny!

Przepraszam ale podtrzymuje swoją opinię o tym "bycie" internetowym ;-)))

Ta "zdradziecka morda" sądzi, że mu wszystko wolno więc odpłacam mu się "pieknym za nadobne".

CL

Data: 2017-12-19 00:00:57
Autor: Zenek Kapelinder
Awans ciemniaka PiSowego
Znowy chuju zaczynasz? Pierwszy zaczales bo POsrancu sadziles ze wszystko ci wolno. Poza tym z kim ja gadam, ze smieciem donosicielem?

Data: 2017-12-19 11:50:27
Autor: Opozycja Totalna
Wulgarny jak PiS-owiec
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Znowy chuju zaczynasz? Pierwszy zaczales bo POsrancu sadziles ze wszystko
ci wolno. Poza tym z kim ja gadam, ze smieciem donosicielem?

Tak oto "dyskutuje" jeden z wielbicieli PiS. Poczuli się mocni i zamiast
argumentów stosują wulgaryzmy. Nie mart się "Zenek Kapelinder" - przyjdzie
czas na ciebie.

CL

-- nagłowek dla odważnego sędziego --

Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Tue, 19 Dec 2017 00:00:57 -0800 (PST)
Subject: Re: Awans ciemniaka PiSowego
From: Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com>

-- end -- -

Data: 2017-12-20 06:26:46
Autor: stevep
Wulgarny jak PiS-owiec
W dniu 2017-12-19 o 11:50, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Nic dziwnego, bo jest fanatykiem PiS-u, a taki Suski jest reprezentantem "wykwintnego" stylu.

--
stevep

Data: 2017-12-20 07:41:27
Autor: \"Opozycja Totalna\"
Wulgarny jak PiS-owiec

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p1csb0$41n$1news.vectranet.pl...
[...]

Tu jest wykwintny styl: https://tinyurl.com/y93dzpel - patrz nr 4.

CL

Data: 2017-12-18 07:12:04
Autor: stevep
W dniu 2017-12-17 o 18:38, A. Filip pisze:
[...]

To coś z cyklu "jedz dorsze bo gówno gorsze"?

--
stevep

Data: 2017-12-18 09:43:21
Autor: A. Filip
[...]

Ty byś umarł z głodu a dorsza nie ruszył?
Dlaczego TY porównujesz PO/NP do gówna? ;-)

Powiedz na którą partię głosować zamiast na PiS albo rusz swoją ciężką
dupę zakładać nową partię.  Podejście "Każdy byle nie PO" nie dało nam
rządów PiS?

IMHO wyborcy w RP3 już się zasadniczo pozbyli iluzji że *każdy inny*
będzie (musi być) lepszy od aktualnego stada nierogacizny u żłoba władzy.
Świat nie jest taki jaki być powinien.

Data: 2017-12-18 11:32:57
Autor: Opozycja Totalna
Awans filipka ciemniaka PiSowego

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p17m7n$i27$1news.vectranet.pl...
[...]

Ludzcie! "Jedzcie gówno! Miliardy much nie mogą się mylić!" ;-)))

CL

Data: 2017-12-17 06:55:23
Autor: Opozycja Totalna
Awans ciemniaka.

[...]