Awans pana Romana czyli 'szabesgoj pisze pozwy'

Data: 2012-03-11 07:38:50
Autor: Grzegorz Z.
Awans pana Romana czyli 'szabesgoj pisze pozwy'
Jak to zwykle bywa co 50 felieton Michalkiewicza przypadł i mi do gustu :)

"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-11 10:07:05
Autor: Jadrys
On Sun, 11 Mar 2012 07:38:50 +0100, "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> wrote:
Jak to zwykle bywa co 50 felieton Michalkiewicza przypadł i mi do
gustu :)

A czytasz wszystkie?

--
Socjalizm to bardziej bezwzgldna forma wyzysku od feudalizmu

Data: 2012-03-11 12:18:01
Autor: dante
Dnia Sun, 11 Mar 2012 07:38:50 +0100, Grzegorz Z. napisał(a):

Jak to zwykle bywa co 50 felieton Michalkiewicza przypadł i mi do gustu :)

Zastanawiające jest tylko to, dlaczego Staś tak bardzo spłycił sprawę soli
pisząc i po co wogóle do tego nawiązywał:
"Tymczasem naszym nieszczęśliwym krajem wstrząsnęła afera solna. Okazało
się, że pewna firma kupowała od kopalni sól drogową, przepakowywała ją i
sprzedawała jako sól spożywczą. Jak długo trwał ten proceder i ile drogowej
soli zjadł wskutek tego nasz mniej wartościowy naród tubylczy - tego
jeszcze nie wiadomo, natomiast, kiedy obserwujemy postępowanie naszych
Umiłowanych Przywódców, to jedna rzecz wydaje się pewna - że zbyt dużo jodu
chyba ta sól nie zawierała, no i przede wszystkim - że nie była to sól
attycka. Stanisław Michalkiewicz"

Dla stasia afera sprowadza się do tego, że ktoś zarobił.

"Zapomniał" dodać, że po wydobyciu z kopalni sól "pomogła" w pewnym
zakładzie w produkcji chloru, a następnie jak juz nie nadawała się do
kolejnego wykorzystania w procesie chemicznym, przeznaczona ją na drogi.
Ale to jest przeciez nieistotne.

Data: 2012-03-11 13:34:03
Autor: A. Filip
"Tajemnica" meczu z Portugalią :-) [Was: Awans pana Romana czyli 'szabesgoj pisze pozwy']
"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Jak to zwykle bywa co 50 felieton Michalkiewicza przypadł i mi do gustu :)

  [...] towarzyskim meczem między reprezentacjami naszego
  nieszczęśliwego kraju i podobnie nieszczęśliwej Portugalii, w ktĂłrym
  arbitrem był - jakĹźe by inaczej! - sędzia z Izraela. [...]

Data: 2012-03-11 18:58:51
Autor: Grzegorz Z.
A. Filip napisał:

"Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> pisze:
Jak to zwykle bywa co 50 felieton Michalkiewicza przypadł i mi do gustu :)

  [...] towarzyskim meczem między reprezentacjami naszego
  nieszczęśliwego kraju i podobnie nieszczęśliwej Portugalii, w którym
  arbitrem był - jakże by inaczej! - sędzia z Izraela. [...]

"Stadion na szczęście się nie zawalił"