Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"

Data: 2012-11-14 15:53:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Antoni Macierewicz przyjechał do Czeladzi na spotkanie z mieszkańcami miasta. Frekwencja dopisała. Poseł odpowiadał na pytania i jak można wywnioskować z nagrania opublikowanego 14 listopada, opowiadał o swoich ustaleniach w sprawie katastrofy smoleńskiej.

W pewnym momencie na widowni wstał młody mężczyzna, który przedstawił się jako Andrzej Kostewicz i na początku zastrzegł, że nie jest zwolennikiem żadnej partii politycznej. Zapytał Macierewicza, dlaczego w swoich wypowiedziach oskarża demokratycznie wybrany rząd o zdradę. Wtedy zaczęła się awantura.

Mężczyzna został zakrzyczany, wyrwano mu mikrofon, siedzący opodal niego inni uczestnicy spotkania kilka razy go popchnęli, został też uderzony.
http://tiny.pl/hk1fp

Zobacz nagranie wykonane przez portal Czeladz24.com:
http://tiny.pl/hk1d8

Tak pojmowana jest wolność słowa przez sektę smoleńską. Brawo. I coś takiego nas czeka,,gdyby przypadkiem Jaruś dorwał się do rządzenia. Uchowaj Boże!

ubawiony

Data: 2012-11-14 08:34:11
Autor: HaMMeR
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
W dniu roda, 14 listopada 2012 15:53:03 UTC+1 uytkownik Bogdan Idzikowski napisa:
Antoni Macierewicz przyjecha do Czeladzi na spotkanie z mieszkacami miasta. Frekwencja dopisaa. Pose odpowiada na pytania i jak mona wywnioskowa z nagrania opublikowanego 14 listopada, opowiada o swoich ustaleniach w sprawie katastrofy smoleskiej.

W pewnym momencie na widowni wsta mody mczyzna, ktry przedstawi si jako Andrzej Kostewicz i na pocztku zastrzeg, e nie jest zwolennikiem adnej partii politycznej. Zapyta Macierewicza, dlaczego w swoich wypowiedziach oskara demokratycznie wybrany rzd o zdrad. Wtedy zacza si awantura.

Mczyzna zosta zakrzyczany, wyrwano mu mikrofon, siedzcy opodal niego inni uczestnicy spotkania kilka razy go popchnli, zosta te uderzony.

http://tiny.pl/hk1fp

Zobacz nagranie wykonane przez portal Czeladz24.com:

http://tiny.pl/hk1d8

==========================================> Tak pojmowana jest wolno sowa przez sekt smolesk. Brawo.. I co takiego nas czeka,,gdyby przypadkiem Jaru dorwa si do rzdzenia. Uchowaj Boe!

ubawiony

A ty, taka biedna niewinna istota, nie wyczuwasz zadnej prowokacji widzac i slyszac mlodego wyksztalconego z wielkiego miasta, ktory perroruje w rytm krecenia kamery za jego plecami.., Widzisz scierwo sowieckie, tobie nawet do lba nie przychodzi , ze wszelkie prowokacje, szantaze i demagogiczne zapytanka, to podstawowe narzedzia sowieckich, bolszewickich lajdakow i tylko dziwi mnie, ze tak latwo ten wymozdzony narodek daje sie robic w jajo przez takich jak ty i ten mlody ciulek. ktory zrozumial juz, ze musi zapracowac na swoja pozycje prychajac goownem.., ale ciebie matole, to bawi, nieprawdaz?

Data: 2012-11-14 18:18:22
Autor: Marek Czaplicki
HaMMeR pisze na pl.soc.polityka  w dniu roda 14 listopad 2012 17:34:

ale ciebie matole, to bawi, nieprawdaz?

Mnie te bawi. Swoj drog maj ludzie odwag zadawa pytania. :)

Data: 2012-11-15 18:49:00
Autor: Przemysaw M.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Dnia Wed, 14 Nov 2012 18:18:22 +0100, Marek Czaplicki napisa(a):

HaMMeR pisze na pl.soc.polityka  w dniu roda 14 listopad 2012 17:34:

ale ciebie matole, to bawi, nieprawdaz?

Mnie te bawi. Swoj drog maj ludzie odwag zadawa pytania. :)

O widz reaktywacj Hammerka. Wsparcia udziela pogronym w chaosie
moherkom grupowym.

--

http://tiny.pl/hlh7v

Data: 2012-11-14 18:24:19
Autor: Andy Niwinski
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"

STUL PYSK, Hitlerowska gnido!

Data: 2012-11-14 18:27:25
Autor: u2

Data: 2012-11-15 18:50:20
Autor: Przemysaw M.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Dnia Wed, 14 Nov 2012 18:27:25 +0100, u2 napisa(a):

W dniu 2012-11-14 18:24, Andy Niwinski pisze:

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag

STUL PYSK, Hitlerowska gnido!

Zaraz zaraz ale kto pisze z hitlerowskiego portalu ? :-)

Durniu, Niemcy kiedy byy hitlerowskie! Dzi to pastwo demokratyczne.
Oczywicie jest grupka faszyzujcych kiboli takich jak w Polsce. --

Musimy pamita, e aby zwyciy, trzeba pamita o maksymie
 Jzefa Pisudskiego  zwyciy i spocz na laurach to klska, by
 zwycionym, a nie ulec to zwycistwo  - powiedzia Jarosaw Kaczyski.

Data: 2012-11-14 18:43:27
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.11.2012 18:24, schrieb Andy Niwinski:

"HaMMeR" <kd@tranzac.pl> schrieb im Newsbeitrag

STUL PYSK, Hitlerowska gnido!

--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2012-11-14 13:01:21
Autor: 500-5

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:50a3b04f$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

Tak pojmowana jest wolność słowa przez sektę smoleńską.

Ten prymitywny cham to z jakie jest ugrupowania?
https://www.youtube.com/watch?v=yUZtjdcJEN0

Brawo. I coś takiego nas czeka,,gdyby przypadkiem Jaruś dorwał się do rządzenia. Uchowaj Boże!

Wyp…laj! PiS-owcu!”

Dzisiaj prorządowe media rozpisują się o incydencie, do którego doszło podczas spotkania z Antonim Macierewiczem. My natomiast przypominamy incydent z udziałem Stefana Niesiołowskiego, o którym media milczały.

W środowy wieczór w warszawskim salonie Toyoty w Radości odbyło się otwarte spotkanie z posłem Stefanem Niesiołowskim. Właściciel salonu, działacz PO, w brutalny sposób wyrzucił ze spotkania ludzi chcących zadać posłowi niewygodne pytania.

„Wyp…laj! PiS‑owcu!” – takimi słowami Edward Kleszczewski, właściciel salonu, w którym odbywała się impreza, i zarazem działacz PO, pożegnał uczestników spotkania z posłem Niesiołowskim. Wściekłość wywołały pytania, które młodzi ludzie zadali byłemu marszałkowi Sejmu. Dotyczyły one polityki bieżącej, a także języka nienawiści.

„Czy według pana posła nazywanie kogoś karłem moralnym, oszołomem i mówienie o dożynaniu watahy jest na miejscu? I czy chciałby Pan być tak nazywany?”. Na to pytanie organizator postanowił odpowiedzieć pięściami. Przy pomocy pracowników punktu w brutalny sposób usunął spokojnie zachowującą się młodzież. Centralne przedstawicielstwo Toyoty w Polsce odcięło się od brutalnego zachowania swojego dealera.

„Sympatie polityczne naszych partnerów biznesowych należą do ich prywatnej sfery życia. Otrzymaliśmy zapewnienie, że spotkanie miało charakter prywatny i nie odbywało się na zaproszenie Toyoty. Toyota nie angażuje się w działalność o charakterze politycznym” – czytamy w oświadczeniu Toyota Motor Poland, które mejlem nadesłano do „Gazety Polskiej Codziennie”.

Gorącej atmosfery podczas spotkania w żaden sposób nie próbowali studzić będący na sali politycy PO. Decyzję o usunięciu ze spotkania dyskutantów głośno poparła m.in. posłanka Ligia Krajewska i burmistrz Wawra Joanna Koczorowska. Gość honorowy z wyrazem satysfakcji obserwował całą sytuację. – Nie macie pojęcia o demokracji – skwitowała zebranie jedna z usuniętych.

Spotkanie rozpoczęło się od wystąpienia byłego marszałka Sejmu. – Mam nadzieję, że na sali nie ma przedstawicieli „Gazety Polskiej”, tak jak ostatnio w Kwidzynie – zaczął marszałek. W swojej wypowiedzi poruszył kwestię bieżącej sytuacji politycznej. Obraził po kolei opozycję, część Kościoła, uczestników Marszu Niepodległości i większość prawicowych dziennikarzy.

– Prawda jest taka, że znaczna część, istotna część Kościoła, szkodzi Polsce – stwierdził poseł PO. – Nie spodziewałem się, że Jasna Góra będzie miejscem, gdzie będę wstydził się pokazać. Gdzie zakonnicy intonują pieśń: „Ojczyznę wolną racz nam wrócić, Panie” – mówił Niesiołowski. – Kłamstwo kosztuje tego, kto to kłamstwo rozpowszechnia. Tę cenę zapłaci Kościół – dodał.

Uczestników Marszu Niepodległości marszałek nazwał „żulami, którzy nie znają nawet jednego cytatu z Dmowskiego i nie mają pojęcia o historii”. O dziennikarzach powiedział, że „w obrzydliwy sposób atakują rząd i partię rządzącą”. Dużo miejsca poświęcił redakcji „Gazety Polskiej”. Co ciekawe, były marszałek nie dostrzega sympatii mediów mainstreamowych.

– W wypadku „Wyborczej”, TVN i Polsatu można mówić co najwyżej o nieprzychylnej neutralności – stwierdził były marszałek. Następnie przyszedł czas na pytania z sali. Jedna z osób z publiczności zwróciła uwagę na to, że siedem stowarzyszeń skupiających żołnierzy oddziałów walczących w Powstaniu Warszawskim odmówiło udziału w prezydenckim marszu organizowanym 11 listopada oprócz Marszu Niepodległości.

Mówca relacjonował przebieg spotkania zrzeszeń weteranów walk powstańczych. Cytował ich:  „Nie o taką Polskę walczyliśmy. Dlaczego mamy iść w marszu ze współpracownikami prezydenta, którzy byli w Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej, która mordowała naszych kolegów?”. Mój 82‑letni ojciec, żołnierz AK, powstaniec warszawski z Krzyżem Walecznych za obronę Warszawy, idzie w Marszu Niepodległości, który pan nazwał marszem lumpów – pytał marszałka uczestnik spotkania. Stefan Niesiołowski odpowiedział wykrętnie na to pytanie. – Nie widzę nikogo, kto nie byłby godny iść w marszu z prezydentem. Weterani niech idą, gdzie chcą – powiedział. Młodzież nie zdążyła zadać pytań związanych z konkretnymi pomysłami PO.

– W momencie, gdy chciałem zadać pytanie, dlaczego rząd finansuje in vitro, zabierając pieniądze ludziom chorym na raka, siłą zabrano mi mikrofon i wyrzucono z sali – mówi „Codziennej” jeden z uczestników spotkania.

http://niezalezna.pl/34643-wyplaj-pis-owcu

ubawiony

Data: 2012-11-14 22:06:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k80psg$1nga$1adenine.netfront.net...

[...]

I po co to zacytowałeś?  Czy nie przypadkiem po to że, pisiaków nie wolno obrażać, a pisiakom wolno obrażać?
Moim skromnym zdaniem, oba incydenty były skandaliczne. A twoim zdaniem?

oczekujący na odpowiedź

Data: 2012-11-14 15:24:11
Autor: 500-5

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:50a407d5$0$1294$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I po co to zacytowałeś?

Bardzo lubię czytać, jak pojmowana jest wolność słowa przez tą waszą sektę moskiewską.

Czy nie przypadkiem po to że, pisiaków nie wolno obrażać, a pisiakom wolno obrażać?

Nie, po to, abyś wiedział co nas nas czeka, gdyby przypadkiem Donuś nie oderwał się od rządzenia.
Od czego, jak mówi taki jeden niewierzący: Uchowaj Boże!

Moim skromnym zdaniem, oba incydenty były skandaliczne. A twoim zdaniem?

Moim zdaniem, lubisz mataczyć i wybiorczo cytować wyłącznie to co ci pasuje, a przyłapany za rękę
usiłujesz wykręcać kota ogonem. Czy Niesiołowski to rodzina? Obaj jesteście jak UFO, lubicie gaworzyć
o kulturze, ale nikt tego u was nie widział.

Data: 2012-11-15 09:38:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k81288$1u93$1adenine.netfront.net...

[...]

Już pojąłem. Jednak pojęcie: "pisiaków nie wolno obrażać, a pisiakom wolno obrażać" jest kluczowe i najistotniejsze!
I na tym kończę tę pouczającą wymianę zdań z wnioskiem: pisowski sku***wysyn jest porządny, bo pisowski. Każdy inny nie jest porządny. bo nie pisowski.

rozbrojony naiwnością

Data: 2012-11-15 03:31:49
Autor: 500-5

"Bogdan Idzikowski"  schrieb im Newsbeitrag news:50a4a9ec$0$1225$65785112news.neostrada.pl...

Już pojąłem. Jednak pojęcie: "pisiaków nie wolno obrażać, a pisiakom wolno obrażać" jest kluczowe i najistotniejsze!

Nie, nie pojąłeś, ale mogę wytłumaczyć raz jeszcze. Nastoletni chłopaczek, który okazał się pyskatym, źle wychowanym zwolennikiem PO-buldoga Palikota, chciał sobie pogadać z Macierewiczem, w trakcie jego ględzenia, starszy mężczyzna
siedzący z boku, znudzony naiwnością małolata zareagował tak jak wy reagujecie na tym forum każdego dnia, ktoś coś
mówi, ktoś inny pokrzykuje, następnie Macierewicz zabiera chłopaczka ze sobą aby porozmawiać....koniec filmiku.
Na tej podstawie geniusz Idzikowski dochodzi do odkrywczego wniosku:

"Tak pojmowana jest wolność słowa przez sektę smoleńską. Brawo. I coś takiego nas czeka,,gdyby przypadkiem Jaruś
dorwał się do rządzenia."

W jaki sposób można coś takiego skomentować, nie używając określeń powszechnie uznawanych za obraźliwe?

I na tym kończę tę pouczającą wymianę zdań z wnioskiem: pisowski sku***wysyn jest porządny, bo pisowski. Każdy inny nie jest porządny. bo nie pisowski.

Uczył platfus kultury i wolności słowa, ale się zapluł bo mu nie wyszło. Na tym kończę wymianę, przypominając przy
okazji jak powinna wyglądać dyskusja na temat wolności słowa, prowadzona według najlepszych wzorców z GW,
TVN, PO i RP:  http://www.youtube.com/watch?v=31VI0nC_R5Q&feature=youtu.be

Data: 2012-11-15 10:38:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "500-5" <500-5@onet.eu> napisał w wiadomości news:k82csk$2r10$1adenine.netfront.net...
[...]

A tak według najlepszych wzorców PiS:
http://tiny.pl/hk1d8

bez odbioru

Data: 2012-11-14 22:56:13
Autor: Chiron
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:50a407d5$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Obejrzałem ten filmik. Macierewicz podszedł do chłopaka- i zaprosił go do mikrofonu. Nie ma tam, co było dalej. Gest w takiej sytuacji ładny i na poziomie. JAKIEKOLWIEK porównanie z wyczynami Pana Podręcznik Psychiatrii- chybione. Naprawdę widzisz analogie?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-11-14 14:41:54
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 22:56, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Uytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> napisa w wiadomocinews:50a407d5$0$1294$65785112news.neostrada.pl...

> Uytkownik "500-5" <50...@onet.eu> napisa w wiadomoci

> I po co to zacytowae? Czy nie przypadkiem po to e, pisiakw nie wolno
> obraa, a pisiakom wolno obraa?
> Moim skromnym zdaniem, oba incydenty byy skandaliczne. A twoim zdaniem?

> oczekujcy na odpowied

Obejrzaem ten filmik. Macierewicz podszed do chopaka- i zaprosi go do
mikrofonu. Nie ma tam, co byo dalej. Gest w takiej sytuacji adny i na
poziomie. JAKIEKOLWIEK porwnanie z wyczynami Pana Podrcznik Psychiatrii-
chybione. Naprawd widzisz analogie?

demokracja to rzdy osw, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Jeszcze zadawisz si obud. Faceta popychali, uderzali, rzucali si
z apami. I mao nie powiesili kamerzysty, bo prawd nagrywa.

Data: 2012-11-15 09:44:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k8141t$i7l$1node1.news.atman.pl...
[...]

Proszę cię synuś, nie weksluj. Macierewicz jest tłem. Na pierwszym planie są awanturujący się i słowa: "Ty pederasto". Jeśli film obejrzałeś, to łaskawie racz zwrócić uwagę na tych wszystkich "miłych" twojemu sercu uczestników spotkania, którzy chcieli wpierdolić pytającemu, bo ośmielił się mieć odmienne zdanie. I tak dalej...

zniesmaczony oponentem

Data: 2012-11-14 16:34:03
Autor: sdf
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
i dobrze maolatowi powinien dobre wp dostac

Data: 2012-11-14 17:13:42
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.11.2012 16:34, schrieb sdf:
i dobrze maolatowi powinien dobre wp dostac

Gdyby byl dorosly, to pewnie by wiedzial, ze nie kwestionuje sie zdania Wodza i jego towarzyszy broni. Pytania winny isc po linii, a odpowiedzi byc nagradzane brawami. Na koniec owacje na stojaco. Kontestatorow i malkontentow bic po mordzie.
ln.

Data: 2012-11-14 08:30:44
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 17:13, leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

comparison involving a security service, or a calling the opponent an
agent of influence, a Volksdeutsch or an idiot approaches 1" (The new

Jak za komuny, bo oni walcz o zbrodniczy ustrj totalitarny w woln
polsk. Widomo gdzie to byo za komuny .

Data: 2012-11-14 17:19:31
Autor: A. Filip
Nowa Polska wersja prawa Godwina?
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> pisze:
--
[...]

Ty jesteś wszystkimi trzema za jednym zamachem? ;-)

Data: 2012-11-14 18:42:15
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.11.2012 17:19, schrieb A. Filip:
[...]

Niestety kolega z hanzeatyckiego miasta Lubeka od dawna sie nie udziela, wiec nie mam kogo poprosic o przetlumaczenie tego madrego stwierdzenia. ;-)
ln.

Data: 2012-11-14 20:43:03
Autor: Grzegorz Z.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
A. Filip napisa:

[...]

Ty jeste wszystkimi trzema za jednym zamachem? ;-)

Gdy dyskutujemy na temat polskich neonazistw trudno bra pod uwag Prawo
Godwina.

--
"Hodys zawsze jest w kapeluszu, nasuwa si wic pyanie,  czy z powodu
ysy, czy z powodu yd?" - mkarwan

Data: 2012-11-14 21:59:31
Autor: mkarwan
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Uytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomoci news:k80s4s$3lj$1dont-email.me...

Z listw Grzegorza Z. tchrzliwie ukrywajcego si za anonymizerem

"Mj oficer prowadzacy rwniez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gwno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamw na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz koscil.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale krlestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydw nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

Data: 2012-11-14 22:14:48
Autor: Grzegorz Z.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
mkarwan napisa:

"Grzesia sobie zamw na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

Wanie, pod warunkiem jednak e w Rozwadowie macie zasig :)

Data: 2012-11-15 09:03:17
Autor: mkarwan
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Uytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomoci news:k811ij$8rh$1dont-email.me...

Data: 2012-11-14 17:41:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:k80fvm$8mg$1online.de...
[...]

Gdyby kazdy z was, zabierajacych glos, zadal sobie mimimum trudu i przeczytal lub obejrzal zawartosc linkw wiedzialby, ze w tytule linku : "Ty pederasto" nie odnosi sie do zadajacego pytanie.
Dalszy ciag tej wiadomosci:

# Kltnie prbowal lagodzic Antoni Macierewicz. Wszedl w widownie i zaprosil mezczyzne do siebie. Emocji nie potrafil jednak opanowac wsplpracownik posla.
Wylacz kamere! Wypad stad, pederasto! - zaczal krzyczec do kamerzysty rejestrujacego spotkanie.
Bo co? - odpowiedzial kamerzysta.
Bo gwno! - uslyszal od agresywnego mezczyzny. #

http://tiny.pl/hk1fp
http://tiny.pl/hk1d8

"O tempora, o mores!" - chcialoby sie powiedziec!

zniesmaczony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-14 09:45:54
Autor: Andromeda
On 14 Lis, 17:41, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "leszek niewiadomski" <les...@invalid.invalid> napisal w
> [...]

zniesmaczony

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac

To s wanie media o ktre walcz, czyli wycz kamer bo zobaczysz,
a media ktre pokazuj bez cenzury ich zachowania to reim, bo prawd
pokazuj.

Data: 2012-11-14 18:48:33
Autor: leszek niewiadomski
Am 14.11.2012 17:41, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Mea culpa! Nie chcialo mi sie czytac. Czyli nie jest tak zle jak myslalem?
Mimo wszystko nastepne urlopy spedze z dala od naszej wspolnej ojczyzny.
ln.

Data: 2012-11-14 18:55:40
Autor: Bogdan Idzikowski
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"

Uzytkownik "leszek niewiadomski" <leszek@invalid.invalid> napisal w wiadomosci news:k80lhh$cpf$1online.de...
[...]

A ja mam takie wrazenie, ze jest znacznie gorzej, niz myslales. Nie dosc, ze nie wolno zadac "niewlasciwego" pytania, to takze nie wolno rejestrowac tego wydarzenia!

zniesmaczony i nie tylko

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-11-14 17:27:47
Autor: Przemysaw M.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Dnia Wed, 14 Nov 2012 15:53:17 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

[...]

Po dorwaniu si do koryta przez don InVitro w kadym zadupiu Polski staby
pomnik Wielkiego Patrioty z 10 kwietnia 2010, a na rozstajach wszelkich
drg obelisk upamietniajcy dojcie PiS do wadzy. Za dwa lata wszystko to
wypieprzono by w powietrze... --

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeli to by "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno za mier Lecha Kaczyskiego i caej delegacji prezydenckiej. Musiabym by psychicznie niezrwnowaony, eby tolerowa Tuska, ktry odpowiada za mier moich przyjaci. Powtarzam, e nie kieruj si dz zemsty. Ja potrafiem w yciu wybaczy wielokrotnie, ale pan Tusk nie spenia adnego kryterium, ebym mia mu wybaczy - podsumowuje
Kaczyski.

Data: 2012-11-14 18:27:36
Autor: Grzegorz Z.
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Bogdan Idzikowski napisa:

Tak pojmowana jest wolno sowa przez sekt smolesk. Brawo. I co takiego nas czeka,,gdyby przypadkiem Jaru dorwa si do rzdzenia. Uchowaj Boe!

ubawiony

A mi si to podoba w kontekcie Zawiszy. Zawisza ju teraz jest
zakadnikiem rodowiska pod ktre si podczepi. Mwi nie to co sam myli,
tylko to co myli e oni by chcieli usysze. To banda zwyczajnych
bandytw, dla nich liczy si rozrba a nie ideologia. Znaczy ich ideologi
jest przemoc. Jeli Zawisza by im powiedzia "przestacie, okamy im ask
i lito, nie bijcie ich" - Zawisza rwnie by od nich oberwa. Prdzej czy
pniej ten palant tego dowiadczy. On liczy na to e na plecach ultrasw
wybije si tak jak Kaczyscy i Rydzyk wybi si na "moherach". Zawisza
zdziwi si i to szybciej ni si spodziewa. On liczy e stworzy z nich
"parti", e dziki nim przekroczy 5 procent, e dostanie sejmowe apanae i
diet. Przestawi mu szczk prdzej czy pniej i to bdzie brutalne
otrzewienie dla niego.

Wrd "moherw" Rydzyka i PiSu przemoc to margines. Z kolei w tym
rodowisku ludzi ukadnych i rozsdnych jest jeszcze mniej ni agresywnych
wrd "moherw". Za mao nawet na obsadzenie 5% Sejmu. On ju pewnie sobie
zdaje spraw e tak naprawd musi mwi nie to co myli, tylko to co oni
chc usysze.

Data: 2012-11-14 20:22:32
Autor: mkarwan
Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"
Uytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisa w wiadomoci news:k80k8e$e9e$1dont-email.me...

From: "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: no pasaran!
Date: Tue, 13 Nov 2012 10:35:20 +0100

Data: 2012-11-15 11:04:33
Autor: T.
[...]

Już raz był przy władzy. Podaj przykłady z tego czasu. Chętnie też widziałbym przykłady grasującego samobójcy z lat 2005-2007.
T.

Data: 2012-11-15 11:18:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "T." <kuki543@interia.pl> napisał w wiadomości news:50a4be33$0$26697$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ewoluuje! Na 99% ewoluuje.
Na masową skalę wykorzystałby doświadczenia z incydentu podczas aresztowania Blidy (to jest pisowski przykład grasującego samobójcy, dowiedziony, nie przypuszczalny). Opróżniłby więzienia, gdyż takie samobójstwa byłyby wykonywane podczas wszelkich aresztowań.

ubawiony

Awantura na spotkaniu z Macierewiczem. "Ty pederasto!"