Awantura o dyski czyli wielki piard

Data: 2017-06-01 15:41:09
Autor: Lepudruk
Awantura o dyski czyli wielki piard
Znalazły sie w szafie pancernej. Na dodatek nie oryginały, a kopie. O co
więc ta sraczka? Tusk, Kopacz, Arabski i cała PO odetchnęłi z ulgą! ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2017-06-01 16:01:00
Autor: prezydent San Escobar
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

Znalazły sie w szafie pancernej. Na dodatek nie oryginały, a kopie. O co
więc ta sraczka? Tusk, Kopacz, Arabski i cała PO odetchnęłi z ulgą! ;-)))

Wielki sukces Pisuaru :DDD Znaleźni zgubione przez siebie dyski :DDD
Co by nie mówić - jest postęp. Jak u przedszkolaka - MILOWY!!! :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 08:30:16
Autor: Lepudruk
Awantura o dyski czyli wielki piard
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:qf70jcp1jlla67v8ub62vaql3c68pe1s334ax.com...
[...]

A już mieli Tuska na widelcu a tu dupa! Znalazcy dysków w najbliższym czasie
do zwolnienia!!! ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-06-02 10:27:16
Autor: prezydent San Escobar
Awantura o dyski czyli wielki piard
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał(-a):

A już mieli Tuska na widelcu a tu dupa! Znalazcy dysków w najbliższym czasie
do zwolnienia!!! ;-))))

Biedne portale niezależne od myślenia oraz wszambie.pl pewnie i tak fakt
znalezienia pominą :DDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-02 09:27:55
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości news:ogp5ia$j48$3gioia.aioe.org...
Znalazły sie w szafie pancernej. Na dodatek nie oryginały, a kopie. O co
więc ta sraczka? Tusk, Kopacz, Arabski i cała PO odetchnęłi z ulgą! ;-)))

--

Był taki piekny dowód na zgnojenie Tuska ale "gorszy sort" odnalazł to co sprawiedliwie, słusznie i zbawiennie PiS-owskie przydupasy zgodnie z poleceniem z Nowogrodzkiej pieczołowicie ukryły na dnie szafy.

CL

Awantura o dyski czyli wielki piard