Awantura w Ossowie. Zbeszcześcili pomnik

Data: 2010-08-15 10:28:41
Autor: brat_olin
Awantura w Ossowie. Zbeszcześcili pomnik
"Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Zdaniem krakowskiej organizacji kombatanckiej, upamiętnienie
Czerwonoarmistów poległych w Bitwie Warszawskiej jest posunięciem
"równie skandalicznym, jak haniebnym".

Ano!  To tak jakby uczcic tablica esesmanow czy tych z
Einsatzgruppen,
poleglych gdy najechali na Polske w 1939 r.

Zażądali wyciągnięcia konsekwencji "w stosunku do osób i instytucji,
które odpowiadają za ten pomysł i jego realizację".

No i Bronek poleci, hehe.

Wstyd mi.

Nie szkodzi.  Zreszta jest szansa, ze Bronek otoczy ten pomnik murkiem
i pod straza.  Znaczy powie NIE tym wandalom.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-15 19:42:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:44e65ba4-ce77-460c-a66d-55805a9e2a2bl14g2000yql.googlegroups.com...
[...]

Widzę, że jesteś uhahany i pochwalasz barbarzyństwo.

Nie wiem jacy są Rosjanie, ale jeśli jutro zniszczą w odwecie Polski Cmentarz Wojenny w Katyniu, Polski Cmentarz Wojenny w Miednoje, to co powiesz?
A jeśli Ukraińcy zniszczą cmentarz Orląt we Lwowie, cmentarz w Charkowie, co powiesz?

Będziesz tak samo uhahany?

Data: 2010-08-15 11:25:45
Autor: brat_olin
brat_olin" <brat_o...@yahoo.com> napisał

=======================================================>
[...]

Bez sensu.  Nikt nie wandalizowal cmentarza, jeno pomnik-tablice
wystawiona przez polskiego prezydenta.  Bronkowi powiedziano
"sprawdzam" - i okazalo sie, ze monarcha w gaciach jeno.

A z ta tablica dla Einsatzgruppen to bardzo dobry przyklad i dla
Bronka, i dla lemingow.  Niech sie zastanowia - i zadumaja, durnoty
jedne.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-08-15 18:25:09
Autor: Canucki
Awantura w Ossowie. Zbeszcześcili pomnik
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):
Nie wiem jacy są Rosjanie

To prosze sie najpierw dowiedziec i dopiero potem wrocic na Grupe

ale jeśli jutro zniszczą w odwecie Polski Cmentarz Wojenny w Katyniu,
 Polski Cmentarz Wojenny w Miednoje, to co powiesz?

Na w/wym. cmentarzach nie leza najezdzcy tylko zamordowani jency wojenni.  Nie tylko Rosjan Pan nie zna ale takze okolicznosci smierci tych Polakow i Rosjan.  Ale glos zabiera jako zorientowany w temacie.  Tak to jest jak sie bezmyslnie przekopiowuje czyjes glupie i prowokacyjne (czasem takze chamskie)
wypowiedzi a nie potrafi sie samemu czegos z sensem napisac.

A jeśli Ukraińcy zniszczą cmentarz Orląt we Lwowie, cmentarz w Charkowie, co powiesz?

Ukraincy to chyba jeszcze gorsza swolocz niz Rosjanie

Będziesz tak samo uhahany?

Nie bedzie.  To jest normalny i uczciwy czlowiek a nie przekabacony niedouk
walczacy z wszystkim co polskie i gloryfikujacym swinstwa i zbrodnie.

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-08-15 18:29:33
Autor: Eulalia Browarek

Użytkownik " Canucki" <canucki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i49be5$r1b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Hańba! hańba! Hańba!!!

Zennon

Data: 2010-08-15 18:49:17
Autor: Canucki
Awantura w Ossowie. Zbeszcześcili pomnik
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):
Hańba! hańba! Hańba!!!

Ano, hanba gloryfikujacym najezdzcow i okupantow wlasnego kraju

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-15 20:32:12
Autor: raff
W dniu 2010-08-15 20:29, Eulalia Browarek pisze:
UĹźytkownik " Canucki"<canucki@NOSPAM.gazeta.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Co, znow orgazm ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-15 21:08:30
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

W tej wojnie to Polacy byli najeźdcami. Zrobiliśmy wypad na Wilno i Ruscy pogonili nam kota tak, że uciekając zatrzymaliśmy się blisko Warszawy. Można więc powiedzieć, że obrońcy ojczyzny, pogonili wroga nieco za daleko zapędzając się na ziemie agresora.
To jest prawda. To, co pan twierdzi, jest mitem.

A jeśli Ukraińcy zniszczą cmentarz Orląt we Lwowie, cmentarz w Charkowie,
co powiesz?
> Ukraincy to chyba jeszcze gorsza swolocz niz Rosjanie

Cudownie! Jeśli chodzi o tę wojnę to raczej Polacy z Ukraińcami postąpili jak ostatnia swołocz, zdradzając ich w haniebny sposób.

Niedoukiem jesteś pan, panie Canucki.

Data: 2010-08-15 19:25:01
Autor: Eulalia Browarek

Data: 2010-08-15 21:15:26
Autor:
> [...]

To jest prawda. To, co pan twierdzi, jest mitem.

W tej wojnie, ktorej efektem sa m. in. cmentarze w Katyniu i Miednoje Polacy nie byli agresorami lecz ofiara napasci.
Natomiast w wojnie 1920 roku Polacy walczac odbierali to co utracili na skutek zaborow.
Charkowie,
 Cudownie! Jeśli chodzi o tę wojnę to raczej Polacy z Ukraińcami postąpili jak ostatnia swołocz, zdradzając ich w haniebny sposób.

Czy obowiazkiem Polakow bylo utworzenie i budowa panstwa ukrainskiego?
Czy mogli zreszta cos wiecej zrobic w walce z bolszewikami?  Wiecej niz wojska tychze Ukraincow, "bialych" Rosjan, brytyjskie, francuskie, amerykanskie, kanadyjskie, japonskie, greckie, wloskie, rumunskie, serbskie
i bodajze australijskie razem wziete?  Na czym ma polegac ta "zdrada"?

Z panskiego punktu widzenia pewnie tak.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-15 22:01:36
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-15 20:25,  Canucki pisze:

Ukraincy to chyba jeszcze gorsza swolocz niz Rosjanie

Krzysztof Canucki

Jednak ani jedni ani drudzy nie traktują Polaków jak jakichś "podludzi" śladem naszych "przyjaciół" - USA.

Awantura w Ossowie. Zbeszcześcili pomnik