Awantura w samolocie !

Data: 2010-09-28 18:09:31
Autor: rAzor
Awantura w samolocie !
Darz bór! Użytkownik... he he - cyc raczył napisać:
Jakis pasazer samolotu wyklucal sie z personelem o miejsce w biznesklasie
mimo , ze bilet mial na klase nizsza........

Od razu mi przyszedł na myśl czerwony naziol cyc - rżnie biznesmena, pajacuje kim on to nie jest, a wiechcie słomy z cholewek, lejce od furmanki i legitymacja PZPR zza pazuchy wystają.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-09-29 08:58:50
Autor: Miglanc
Awantura w samolocie !

Użytkownik "rAzor" <leutnant.rzevski@kobylka.ue> napisał w wiadomości news:i7t3vq$oqp$1news.onet.pl...
[...]

Ciekaw jestem czym ty się Buła zajmujesz!? Sądząc po ilości postów i ich treści jesteś jakimś życiowym niedorajdą. Czy to prawda, że heRsk zrobił twojej żonie dzieciaka?

--

Zahir

Data: 2010-10-20 20:22:28
Autor: heÂŽsk
Jezyk milosci - razor - Awantura w samolocie !