Awaria Alior

Data: 2020-07-01 11:46:30
Autor: WAM
Awaria Alior
https://kantor.aliorbank.pl/
https://www.aliorbank.pl/

Czerwony pasek u góry:

Drodzy klienci, mamy awarię. Nie działa: Kantor Walutowy, bankowość
internetowa Alior Online, system BusinessPro, aplikacje: Kantor
Walutowy, Alior Mobile i Alior Giełda. Nadal możecie korzystać ze
swoich kart, a przelewy zlecać w każdej placówce. Nasze placówki
działają w niepełnym zakresie. Przepraszamy za problemy, zdajemy sobie
sprawę z powagi sytuacji i robimy wszystko, aby jak najszybciej się
skończyła. Spodziewamy się, że systemy będą ponownie dostępne po
południu.

WAM
--
www.nawakacje.pl ?
pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

Data: 2020-07-01 13:55:52
Autor: Robert_DF
Awaria Alior
W dniu 01.07.2020 o 11:46, WAM pisze:
https://kantor.aliorbank.pl/
https://www.aliorbank.pl/

Czerwony pasek u góry:

Spodziewamy się, że systemy będą ponownie dostępne po
południu.

WAM

pojechałem (na szczęście rowerem) do jednej placówki: remont od 1.07 do 30.09

odesłali mnie do drugiej, a tam awaria jw.

zamiast wypłacić euro z rachunku walutowego muszę kupić w kantorze ;-/
dobrze że kwota niewielka

Roberts

kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140/

Data: 2020-07-01 16:24:37
Autor: Robert Tomasik
Awaria Alior
W dniu 01.07.2020 o 13:55, Robert_DF pisze:

Czerwony pasek u góry:
[...]

Placówki - o ile się orientuję - działają na tym samym "siloniku", co
klienci.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-07-01 15:55:52
Autor: Tomaszek
Awaria Alior
W dniu 2020-07-01 o 11:46, WAM pisze:
[...]

Już działa. Robiłem po awarii przelewy i jest OK.

--
t0maszek

Awaria Alior