Awaria Iveco

Data: 2009-06-17 20:23:51
Autor: MariuszM
Awaria Iveco
Witam,

Prośba o diagnozę, albo chociaż wskazanie, co ew. mogło paść.
Samochód to Iveco, 2,5 diesel, starszy niż węgiel.
Samochód jechał jak należy, ale po wyłączeniu silnika już nie pali.
Objawy:
- rozrusznik kręci,
- na desce nie palą się żadne kontrolki (totalna ciemność),
- działa część elektryki (wycieraczki, awaryjne,radio), ale nie działają np. światła.
Od czego zacząć, co sprawdzić. Chodzi mi po głowie jakiś przekaźnik albo któryś z głównych bezpieczników.

Dzięki za wskazówki.

Mariusz

Data: 2009-06-17 19:30:52
Autor: Viking
Awaria Iveco

"MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> wrote in message

Od czego zacząć, co sprawdzić. Chodzi mi po głowie jakiś przekaźnik albo któryś z głównych bezpieczników.

to je sprawdz moze?

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-06-18 12:25:34
Autor: Bartek
Awaria Iveco
Użytkownik "MariuszM" <usn@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h1bcbn$ms2$1news.onet.pl...
[...]

bezpieczniki, przekazniki, kostka stacyjki... zobacz sobie gdzie na silniku [pompie] jest zawor odcinajacy doplyw paliwa. podaj na niego  napiecie, i sproboj odpalić auto;) pewnie coś na tej trasie padlo, sadzac po braku swiecenia kontrolek.

--
Pozdrawiam, Bartek

Awaria Iveco