Awaria Lampki Triled od Sigmy

Data: 2011-10-26 09:32:53
Autor: Bogumił
Awaria Lampki Triled od Sigmy
Czy ktoś ma pomysł [inny niż "na klej"]na naprawę urwanego zaczepu w lampce rowerowej Triled. Złamał się zaczep. Czy można taki dokupić ? Szkoda trochę sprawnej lampki.

Data: 2011-10-26 20:04:43
Autor: Piotr P.
W dniu 2011-10-26 18:32, Bogumił pisze:
Czy ktoś ma pomysł [inny niż "na klej"]na naprawę urwanego zaczepu w lampce rowerowej Triled. Złamał się zaczep. Czy można taki dokupić ? Szkoda trochę sprawnej lampki.

Moja Sigma Pava miała podobny zaczep, także go połamałem (i to bez większego wysiłku). Odciąłem to zostało i w to miejsce wkleiłem zaczep wycięty z jakiejś taniej lampki halogenowej, taki saneczkowy. Działa to już rok czasu bez najmniejszych problemów.

Data: 2011-10-27 02:53:20
Autor: Bogumił
Awaria Lampki Triled od Sigmy
Jest to jakiś pomysł :) Sam Triled szałowy nie jest, ale jako dodatkowe migające zawsze się przyda. Ostatecznie może wylądować na izolacje tylko czy to będzie trwałe połączenie. Do miejskiego chyba powinno wystarczyć :)

Awaria Lampki Triled od Sigmy