Awaria ORANGE....?

Data: 2010-08-12 15:59:43
Autor: BAREK
Awaria ORANGE....?
Witam,
Dziś doszło do awarii w Orange, w sumie takiej totalnej w całym kraju, wbrew temu co twierdzi rzecznik firmy.
Ciekawe jak się ma do tego kontrowersyjna decyzja o masowym zwolnieniu w dziale technicznym firmy-o którym ostatnio słyszałem?

barek

Data: 2010-08-12 16:23:39
Autor: wuwuzela
Awaria ORANGE....?
Użytkownik BAREK napisał:
Witam,
Dziś doszło do awarii w Orange, w sumie takiej totalnej w całym kraju, wbrew temu co twierdzi rzecznik firmy.

na onecie pisali ze tylko w jednym miescie (Radom)

Data: 2010-08-12 16:34:54
Autor: wnekus
Awaria ORANGE....?
Lublin, i okolice tez byly martwe ...

Data: 2010-08-12 15:10:03
Autor: Sergiusz Rozanski
Awaria ORANGE....?
Dnia 12.08.2010 wnekus <serwis@telmag.pl> napisał/a:
Lublin, i okolice tez byly martwe ...

Cały kraj nie było reguły (bazuj±c na li¶cie kikuset kart w orange) w systemie
monitoringu pojazdów.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest co¶ ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-08-12 19:17:50
Autor: z
Awaria ORANGE....?
Sergiusz Rozanski pisze:
Dnia 12.08.2010 wnekus <serwis@telmag.pl> napisał/a:
Lublin, i okolice tez byly martwe ...

Cały kraj nie było reguły (bazuj±c na li¶cie kikuset kart w orange) w systemie
monitoringu pojazdów.

No to już wiem dlaczego nie mogłem się dodzwonić do pewnego numeru.
Często się zdarza? Mam zamiar się tam przenie¶ć ale co¶ te zasięgi... Może nie zasięgi ale dziwne poł±czenia, wybierania, głuche słuchawki.
Zauważyłem że to tylko z orange i na orange.

Data: 2010-08-12 19:30:42
Autor: Sergiusz Rozanski
Awaria ORANGE....?
Dnia 12.08.2010 z <zch280672@gazeta.pl> napisał/a:
Sergiusz Rozanski pisze:
[...]

Na t± skale po raz pierwszy, ale do¶ć szybko przeszło. I było do¶ć
wybiórczo, mam wrażenie że poleciały np tylko gsm, a umts szedł, lub
odwrotnie, bo nie mam tego w raportach, a modemy się same przeł±czaj±
jak się da.

Data: 2010-08-13 02:28:12
Autor: Mackenzi
Awaria ORANGE....?
On 12 Sie, 21:30, Sergiusz Rozanski <write-only-with-...@sergiusz.com>
wrote:
Dnia 12.08.2010 z <zch280...@gazeta.pl> napisał/a:

> [...]

"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeĽdzić po asfalcie?
Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest

No w lublinie umts (niby) chodził bo zasięg był, widziałem po
telefonie, że jak±¶ transmisje chciał nawi±zywać ale były straszliwe
problemy z inicjowaniem poł±czeń telefonicznych, cały czas wywalało mi
sieć zajęta. Jak wyjechałem poza 3G to już zasięgu wcale nie było...

Data: 2010-08-12 17:12:44
Autor: Tomek Kęcki
Awaria ORANGE....?
W dniu 2010-08-12 16:23, wuwuzela pisze:
Użytkownik BAREK napisał:
Witam,
Dziś doszło do awarii w Orange, w sumie takiej totalnej w całym kraju,
wbrew temu co twierdzi rzecznik firmy.

na onecie pisali ze tylko w jednym miescie (Radom)

W Kielcach telefon też nie mógł zalogować się do sieci. O dziwo, część telefonów działała a część nie. Na szczęście wszystko wróciło do normy.

--
tomafek

Data: 2010-08-12 21:23:49
Autor: J.F.
Awaria ORANGE....?
On Thu, 12 Aug 2010 17:12:44 +0200,  Tomek Kęcki wrote:
W Kielcach telefon też nie mógł zalogować się do sieci. O dziwo, czę¶ć telefonów działała a czę¶ć nie. Na szczę¶cie wszystko wróciło do normy.

UMTS nie padl ? J.

Data: 2010-08-13 12:19:54
Autor: Tequilla
Awaria ORANGE....?
Prawdopodobnie spowodowane to było obchodem przedspisowym rachmistrzów w ramach Spisu Rolnego 2010.
ponad 12 ty¶. ludków (lub jako¶ tak) posiada terminale HTC co¶ tam Pro II.
Oczywi¶cie z dokładnymi mapami i aplikacj± online która ci±gle się synchronizuje.........a wszystko w Orange.
Obchód ruszuł 3 dni temu i na hura ... i siec przestała funkcjonować

pozdr.
tequilla

Data: 2010-08-13 13:54:25
Autor: BAREK
Awaria ORANGE....?

Oczywiście z dokładnymi mapami i aplikacją online która ciągle się
synchronizuje.........a wszystko w Orange.
Obchód ruszuł 3 dni temu i na hura ... i siec przestała funkcjonować

Czyli co? 12 tyś terminali powaliło sieć, która obsuguje największą ilość kart aktywnych, te 12tyś. kart to przecież okruszek w tej ogólnej ilości...
Mi się dalej bardziej to z masowymi zwolnieniami w pionie technicznym bardziej logicznie składa....

Barek

Data: 2010-08-16 10:57:56
Autor: Tequilla
Awaria ORANGE....?
W dniu 2010-08-13 13:54, BAREK pisze:

Czyli co? 12 tyś terminali powaliło sieć, która obsuguje największą
ilość kart aktywnych,

nie mowimy to o połączeniach głosowych, tylko edge i umts, które jak wiadomo znacznie obciązają sieć.

tequilla

Data: 2010-08-16 11:02:01
Autor: Liwiusz
Awaria ORANGE....?
Tequilla pisze:
[...]

  Mam 3 aktywacje w orange umts, bÄ™dÄ™ uwaĹĽaĹ‚, aby nie wĹ‚Ä…czać ich rĂłwnoczeĹ›nie w tym samym miejscu, skoro to takie niebezpieczne :) :) :)

--
Liwiusz

Data: 2010-08-16 11:10:18
Autor: J.F.
Awaria ORANGE....?
On Mon, 16 Aug 2010 11:02:01 +0200,  Liwiusz wrote:
Tequilla pisze:
Czyli co? 12 ty¶ terminali powaliło sieć, która obsuguje największ±
ilo¶ć kart aktywnych,
nie mowimy to o poł±czeniach głosowych, tylko edge i umts, które jak wiadomo znacznie obci±zaj± sieć.
Mam 3 aktywacje w orange umts, będę uważał, aby nie wł±czać ich równocze¶nie w tym samym miejscu, skoro to takie niebezpieczne :) :) :)

Alez wlacz, i opisz efekty :-)

J.

Data: 2010-08-16 11:31:21
Autor: Tequilla
Awaria ORANGE....?
W dniu 2010-08-16 11:02, Liwiusz pisze:

Mam 3 aktywacje w orange umts, będę uważał, aby nie włączać ich
równocześnie w tym samym miejscu, skoro to takie niebezpieczne :) :) :)

Prosze czytac ze zrozumieniem, w pierwszym poscie napisałem "prawdopodobnie"
a tak poza tym to NIE WIEM dlaczego tak się stało siecia.

Data: 2010-08-16 11:43:03
Autor: Liwiusz
Awaria ORANGE....?
Tequilla pisze:

Prosze czytac ze zrozumieniem, w pierwszym poscie napisałem "prawdopodobnie"

   To wcale nie jest prawdopodobne.

--
Liwiusz

Awaria ORANGE....?