Awaria dysku twardego?

Data: 2009-05-12 20:10:42
Autor: rageofhonor
Awaria dysku twardego?
Nie wiem na ile to jest problem sprzętowy ale po zainstaowniu programu Speed Fan dysk w laptopie zaczął stukać co jakiś czas Nie można wejść całkiem do windowsa nawet w trybie awaryjnym.

Data: 2009-05-12 21:00:52
Autor: d530
Awaria dysku twardego?

"rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> wrote in message news:gucekr$e9p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie wiem na ile to jest problem sprzętowy ale po zainstaowniu programu Speed

Wygląda na to, że jest to problem sprzętowy na 100%.

Data: 2009-05-12 22:10:46
Autor: rageofhonor
Awaria dysku twardego?

Użytkownik "d530" <d530@polbox.com> napisał w wiadomości news:guchis$ia0$1nemesis.news.neostrada.pl...

"rageofhonor" <bloodsport@poczta.onet.pl> wrote in message news:gucekr$e9p$1nemesis.news.neostrada.pl...

Wygląda na to, że jest to problem sprzętowy na 100%.

Też tak myślę ale przedtem z tego co wiem laptop funkcjonował normanie. Jest to laptop z biura. Problemy zaczęły się gdy włączyłem Speed Fana by zobaczyć w jakim stanie jest dysk twardy.

Data: 2009-05-13 10:16:09
Autor: G Nowak
Awaria dysku twardego?
Nie wiem na ile to jest problem sprzętowy ale po zainstaowniu programu
Speed  Fan dysk w laptopie zaczął stukać co jakiś czas Nie można wejść
całkiem do  windowsa nawet w trybie awaryjnym.

Jakie te stuki? Co to znaczy "nie mozna wejsc"? Czy poza stukami pokazuje jakis blad, co na to SMART?

--
pozdr

Data: 2009-05-13 12:03:29
Autor: rageofhonor
Awaria dysku twardego?

Użytkownik "G Nowak" <gnowak84.wytnijto@gmail.com> napisał w wiadomości news:gue347$8td$1inews.gazeta.pl...

Jakie te stuki? Co to znaczy "nie mozna wejsc"? Czy poza stukami pokazuje jakis blad, co na to SMART?

Jak już wejdzie do windowsa to słychać jakieś takie stuki jak by ktoś stukał czymś w coś metalowego. Tak samo jest w trybie awaryjnym. Nie można wcisnąć startu i innych ikon bo zajęty. Robiłem mu test jednym z programów diagnostycznych i skrócony test smart wykazał bład na 80%. Teraz zapuściłem mu HDD Regeneratora i liczę na jakieś efekty ale strasznie długo to trwa. Dysk to Hitachi chyba 120 GB. Prędkość sprawdzania to 1 GB na 40 minut mam nadzieję że przyspieszy.

Awaria dysku twardego?