Awaria komórki stacjonarne

Data: 2010-02-23 12:16:55
Autor: Jacek Buda
Awaria komórki stacjonarne
Od 11 jest awaria z telefonów komórkowych sieci orange  nie da się dodzwonić    na żaden numer
stacjonarny  w Bielskiej strefie numerycznej  kierunkowy  33
na obciązenie to mi nie wygląda  bo nigdy takich numerów nie miałem awaria albo przerwa Techniczna     --

Data: 2010-02-23 14:25:03
Autor: karol
Awaria komórki stacjonarne
Data: 2010-02-23 22:19:40
Autor: Jarek Ossowski
Użytkownik "Jacek Buda" <sp9tcu.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hm0gvn$cc8$1inews.gazeta.pl...
[...]

To awaria - owszem - ale po stronie TPSA. Dzisiaj klienci Ery mieli dokładnie te same problemy.

Pzdr,
Jarek Ossowski

Awaria komórki stacjonarne