Awaria matrycy?

Data: 2011-11-03 17:29:28
Autor: MadMan
Awaria matrycy?
Witam,

takie coś się stało, samo z siebie, godzinę temu:
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/393180_2490613952016_1452766247_2754536_1670761344_n.jpg

Co to może być? Awaria matrycy, tasiemki, czegoś innego? Na zewnętrznym
monitorze działa...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2011-11-04 13:29:18
Autor: adresss
Awaria matrycy?
On Thu, 3 Nov 2011 17:29:28 +0100, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> wrote:

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/393180_2490613952016_1452766247_2754536_1670761344_n.jpg

wg mnie cos z tasiemka - moze cos nie styka na zlaczkach lub sie
zuzyla tasiemka.

Jak po gwarancji, to rozbierz obudowe lub komus daj, wtedy bedzie cos
wiecej wiadomo.

--
ThinkXtra

Data: 2011-11-04 21:58:20
Autor: MadMan
Awaria matrycy?
Dnia Fri, 04 Nov 2011 13:29:18 +0100, adresss@poczta.p napisał(a):

wg mnie cos z tasiemka - moze cos nie styka na zlaczkach lub sie
zuzyla tasiemka.

Znajomi (2 sztuki) których w międzyczasie pytałem twierdzą że raczej
sama matryca. Prewencyjnie kupiłem, akurat na Allegro była za 77 zł z
wysyłką, najwyżej odsprzedam - komputer i tak muszę rozebrać. Niemniej ruszanie tasiemką nic nie pomaga, a ma ona raczej warunki
"cieplarniane" (używam obecnie laptopa stacjonarnie, klapy nie zamykam i
rzadko odchylam).
Jak po gwarancji, to rozbierz obudowe lub komus daj, wtedy bedzie cos
wiecej wiadomo.

Daaaaawno po gwarancji, to IBM X40. Kupiłem używany jakieś 5 lat temu...

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Awaria matrycy?