Awaria nawiewu - Honda CR-V

Data: 2010-08-07 14:04:45
Autor: JaromirD
Awaria nawiewu - Honda CR-V
Przedwczoraj, kiedy próbowałem włączyć klimatyzację, ogłuszył mnie przeraźliwy pisk dochodzący zza schowka po stronie pasażera. Po kilku testach okazało się, że regulator wentylatora działa tylko w pozycji max i do tego włącza się z 2-sekundowym opóźnieniem. Włączenie dodatkowo klimatyzacji i obiegu wewnętrznego skutkuje właśnie owym piskiem - choć nie za każdym razem. Dodatkowo powietrze nie jest zimne, a o temperaturze nieco niższej, niż otoczenia (ale to może się brać po prostu z jego ruchu).
Ma ktoś pomysł, co mogło się zepsuć? Honda CR-V z 99 roku.

JaromirD

Awaria nawiewu - Honda CR-V