Awaria pedału gazu (VID)

Data: 2012-10-25 11:48:59
Autor: dato
Awaria pedału gazu (VID)

w końcu nacisnęła sprzęgło ale zapomniała o hamulcach ? czy też noge trzymała na gazie do dechy :)

http://www.prochan.com/view?p=8c4_1351107463

Data: 2012-10-25 07:08:05
Autor: frigo.adampiotrowski
Awaria pedału gazu (VID)
W dniu czwartek, 25 paĽdziernika 2012 11:49:49 UTC+2 użytkownik dato napisał:
w końcu nacisnęła sprzęgło ale zapomniała o hamulcach ? czy też noge trzymała na gazie do dechy :)

http://www.prochan.com/view?p=8c4_1351107463

Może dywanik jej przyblokował gaz? Jak w Toyotach?
Na marginesie, czy sensownym by było wył±czenie zapłonu kluczykiem w takiej sytuacji?

Data: 2012-10-25 14:10:36
Autor: AZ
Awaria pedału gazu (VID)
On 2012-10-25, frigo.adampiotrowski@gmail.com <frigo.adampiotrowski@gmail.com> wrote:

http://www.prochan.com/view?p=8c4_1351107463

Może dywanik jej przyblokował gaz? Jak w Toyotach?
Na marginesie, czy sensownym by było wyłączenie zapłonu kluczykiem w takiej sytuacji?

Oczywiscie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-25 21:07:02
Autor: Karol Y
Awaria pedału gazu (VID)
Może dywanik jej przyblokował gaz? Jak w Toyotach?
>Na marginesie, czy sensownym by było wyłączenie zapłonu kluczykiem w takiej sytuacji?

Oczywiscie.

W dieslu?

--
Mateusz Bogusz

Data: 2012-10-25 21:29:18
Autor: J.F.
Awaria pedału gazu (VID)
Dnia Thu, 25 Oct 2012 21:07:02 +0200, Karol Y napisał(a):
Może dywanik jej przyblokował gaz? Jak w Toyotach?
>Na marginesie, czy sensownym by było wył±czenie zapłonu kluczykiem w takiej sytuacji?
Oczywiscie.
W dieslu?

Nowoczesny - bez pradu nie pojedzie. A nawet jak stary, to przeciez jakis
mechanizm gaszenia ma.

Gorzej z tymi najnowszymi wynalazkami, gdzie kluczyka nie ma.

J.

Data: 2012-10-26 12:29:32
Autor: onarjusz
Awaria pedału gazu (VID)
W dniu 2012-10-25 21:29, J.F. pisze:
[...]

Ja już raz wył±czyłem diesla z kluczyka, ba nawet wyci±gn±łem kluczyk ze stacyjki, a on pomimo braku kluczyka w stacyjce wleciał na max obroty.

Data: 2012-10-26 19:07:15
Autor: Tomasz Pyra
Awaria pedału gazu (VID)
Dnia Fri, 26 Oct 2012 12:29:32 +0200, onarjusz napisał(a):

[...]

Zasada działania silnika diesla jest taka, że zawsze można "sam" sobie
znaleĽć paliwo (np. olej z układu smarowania sprężarki) i napędzić się w
sposób niekontrolowany do bardzo wysokich oborotów.

Dlatego diesle używane w sporcie musz± mieć mechaniczn± klapę która po
prostu zatka dolot w razie potrzeby.

Data: 2012-10-25 21:03:34
Autor: ToMasz
Awaria pedału gazu (VID)
W dniu 25.10.2012 11:48, dato pisze:

w końcu nacisnęła sprzęgło ale zapomniała o hamulcach ? czy też noge
trzymała na gazie do dechy :)

http://www.prochan.com/view?p=8c4_1351107463
za pierwszym razem oglądałem bez dźwięku i nie bardzo wiedziałem o co chodzi. w każdym razie zauważyłem że ostro pracuje wycieraczkami a dopiero w 45 sekundzie jest wytrysk (na szybę).

ToMasz

Awaria pedału gazu (VID)