Awaria pieca cd

Data: 2011-04-29 12:13:05
Autor: Edzio
Awaria pieca cd

Użytkownik "Piotr" <zizu77@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ipci1d$ldg$1news.onet.pl...
Wymieniłem ślimak podajnika węgla w moim piecu na ekogroszek. Poprzedni ślimak chodził 3 lata i zerzarło mi 3 zwoje. nowy chyba nie wyślizgany dlatego ma ciężko w tej rurze. W rurze osadził się grafit powierzchnia jest mocno chropowata i nowy ślimak mieli węgiel bardziej niż go pcha.
Czy macie może pomysł jak usunąć grafit z rury do gładkiej powierzchni?
Mówią że wymontować i walić młotem ale nie wiem czy nie uszkodzę tej rury a i tak nie liczę na dobry efekt.

-- PZ

Walnąć to się można młotem ale po głowie pisałem tobie na priwa, widać wogóle nie wyciągasz żadnych wniosków.

Data: 2011-04-29 22:19:21
Autor: Piotr
Awaria pieca cd

Walnąć to się można młotem ale po głowie pisałem tobie na priwa, widać
wogóle nie wyciągasz żadnych wniosków.

Gościu nic nie dostałem na priva jak chcesz coś napisać mądrego to pisz na grupę to się może innym też przydać.

Awaria pieca cd