Awaria rozrusznika?

Data: 2017-10-28 13:38:04
Autor: X-Man
Awaria rozrusznika?
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message news:XnsA81B782DA1117budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Czy mozliwa jest taka awaria rozrusznika:
- dotychczas rozrusznik nie dawał zadnych oznak zuzycia, auto odpalało na
raz zawsze i wszedzie, zawsze na praktycznie 1-1,5 obrotu silnika (na
ucho)
- nagle po kilku dniach postoju auto nie moze odpalic, rozrusznik z
trudem robi 1-3 obrotów ale najczesciej robi pol obrotu i staje tak jakby
go coś hamowało,

miałem podobnie w 2.0TDI z tym że z trudem ale jeszcze odpalał ale objaw był typowo jak rozładowany akumulator. Wymiana rozrusznika pomogła od razu.

Pzdr
Piotrek

Data: 2017-10-28 18:10:00
Autor: Szumek
Awaria rozrusznika?

wiekszość rozruszników ma po 4 szczotki
miałem tak że 2 nie stykały
rozrysznik kręcił ale słabo jakby akumulator padł
wymiana szczotek przywróciła go do życia

Data: 2017-10-28 20:56:33
Autor: X-Man
Awaria rozrusznika?
"Szumek" <kszumek@interia.pl> wrote in message news:59f4abd6$0$15210$65785112news.neostrada.pl...
wiekszość rozruszników ma po 4 szczotki
miałem tak że 2 nie stykały
rozrysznik kręcił ale słabo jakby akumulator padł
wymiana szczotek przywróciła go do życia

kupiłem używany z ebay za 20GBP z wysyłką wymiana szczotek pewnie by wyszła drożej ;)

Pzdr
Piotrek

Awaria rozrusznika?