Awaria rozrusznika?

Data: 2017-10-30 11:14:10
Autor: miumiu
Awaria rozrusznika?

Czy rozrusznik moze pasc w taki dziwny sposób czy raczej spodziewac sie
awarii silnika?

Na mojego czuja jakas cewka padla w rozruszniku albo szczotki dogorywają. Silnik mało prawdopodobne, bo musialby się chyba zatrzeć, żeby dawać takie opory.

A mi z kolei dwa dni temu jakos dziwnie rozrusznik zastartował. Przekręcam kluczyk, jeden szybki obrót i rozrusznik zatrzymuje się na sekundę, przygaszone kontrolki, i po tej sekundzie znowu normalnie robi drugi obrót i odpala... Co to moze być? Od tamtej pory odpalalem kilkanascie razy i zawsze odpalał normalnie po 1-2 obrotach bez zadnego zatrzymywania sie. Akumulator naladowany.

Pzdr

Awaria rozrusznika?