Awaria samolotu

Data: 2012-08-02 20:12:41
Autor: Bogdan Idzikowski
Awaria samolotu
Oglądałem dziś w TV informację o tym, że jakiś ptak na wysokości 4000 m przygrzał w dziób pasażerskiego samolotu jakiegoś Boeinga siedemset ileś tak mocno, że rozwalił ten dziób i cudem było sprowadzenie samolotu na ziemię.

Nie ma to jak konstrukcje radzieckie. Taki TU-154 przywala skrzydłem w Brzozę słusznej grubości i przecina ją jak zapałkę.

Słuszne samoloty komunistyczna władza budowała. Amerykańcy budują szajsowate samoloty.

Awaria samolotu