Awaria turbiny - ale dlaczego ?

Data: 2010-04-27 20:36:34
Autor: news-gazeta
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
Sebastian Biały pisze:

Czesc 1 jest opisem mechaników, cześć 2 to już moje wlasne gały widzialy.

Napisales w pierwszej czesci ze "ciagnie jak trzeba".
Ok - musieli sie kawalek przejechac, wykluczam wadliwy montaz.
Wyjatkowy pech - turbo sie po prostu rozlecialo.

Ale uwazam ze zalozyli turbo, przegazowali turbo bylo slychac - powiedzieli ok dziala.
Wsiadles w auto, przejechales kawalek i turbo strzelilo.
Wiadomo ze podczas jazdy zupelnie inaczej pracuje turbo niz na postoju
podczas przegazowywania.
Tak czy inaczej - bardziej prawdopodobne wydaje mi sie montaz na sucho turbo.

Pozdrawiam - Darek.

Awaria turbiny - ale dlaczego ?