Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Awaria turbiny - ale dlaczego ?

Awaria turbiny - ale dlaczego ?

Data: 2010-04-27 21:22:06
Autor: Pedro
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
Ile zap艂aci艂e艣 za u偶ywke?Jaki model turbiny?

Data: 2010-04-27 22:01:49
Autor: Sebastian Bia艂y
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
Pedro wrote:
Ile zap艂aci艂e艣 za u偶ywke?Jaki model turbiny?

~1000z艂

Modelu nie pomn臋, silnik 2.2dci.

Po regeneracji 2000z艂.

Data: 2010-04-28 00:19:45
Autor: Pedro
Awaria turbiny - ale dlaczego ?

Modelu nie pomn臋, silnik 2.2dci.

Po regeneracji 2000z艂.

Za 2000 mo偶esz mie膰 now膮 turbine z 12 miesieczn膮 gwarancj膮 i o ile za艂o偶szy w senswonym warsztacie Turbine i facet podpisze Ci protok贸艂 za艂o偶enia o tyle bez problemowo co艣 takiego normalnie reklamujesz.Podaj prosze koknkretny model garetta!Sprawdzi艂e艣 przew贸d doprowadzaj膮cy, jak kt贸ry艣 z koleg贸w m贸wi艂, olej do smarowania turbiny, czy jest dro偶ny!?
Nowe sie psuje a co dopiero u偶ywka!To jak w totolotku.

Data: 2010-04-28 00:37:42
Autor: Sebastian Bia艂y
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
Pedro wrote:
Za 2000 mo偶esz mie膰 now膮 turbine z 12 miesieczn膮 gwarancj膮

Wybacz, ale ten model kosztuje w Renault cos oko艂o 6-7 ty艣, a poza cos ko艂o 4-5ty艣. Samochod ma poje藕dzi膰 jeszcze troche, 艂adowanie w niego takiej kasy mija si臋 z celem ( to 1/3 jego warto艣ci). Modelu nie podam, bo nie mam pod r臋k膮.

Sprawdzi艂e艣 przew贸d doprowadzaj膮cy, jak kt贸ry艣 z koleg贸w m贸wi艂, olej do smarowania turbiny, czy jest dro偶ny!?

Jest. Byc mo偶e w turbinie zebra艂 si臋 syf, jak mowi艂em olej by艂 w konsystencji nieciekawej. Po nalaniu nowego m贸g艂 troche wymy膰 brudu.

Nowe sie psuje a co dopiero u偶ywka!To jak w totolotku.

Nigdy wi臋cej turbo diesla ;)

Data: 2010-04-28 09:07:50
Autor: Krzysztof Szmergiel
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
On 28/04/10 00:37, Sebastian Bia艂y wrote:

Nigdy wi臋cej turbo diesla ;)

E tam jezdze dieslami juz dlugi czas i nie mam problemow.
W lagunie podobno problemem jest czujnik cisnienia turbo. Podobno jest w
takim miejscu ze ciagle sie zapycha i trzeba czesto czyscic - blad
konstrukcyjny. Zapchanie czujnika powoduje zmiane ustawienia lopatek na
bardziej agresywne i szybsze zmeczenie materialu.
W zasadzie powinienes sie cieszyc, ze turbo nie rozwalilo bloku silnika
i nie zrobilo "duzego kopciucha", o czym juz wiele razy pisano na tej
grupie.

K.

Data: 2010-04-28 23:23:22
Autor: Karolek
Awaria turbiny - ale dlaczego ?
Krzysztof Szmergiel pisze:

W zasadzie powinienes sie cieszyc, ze turbo nie rozwalilo bloku silnika
i nie zrobilo "duzego kopciucha", o czym juz wiele razy pisano na tej
grupie.

Dokladnie.
Pare dni temu kolejna laguna dci wyzionela ducha pod IC w Gdyni.

--
Karolek

Data: 2010-04-28 21:02:16
Autor: Pedro
Awaria turbiny - ale dlaczego ?

U偶ytkownik "Sebastian Bia艂y" <heby@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:hr7ovn$7m6$1news.onet.pl...
Pedro wrote:
Za 2000 mo偶esz mie膰 now膮 turbine z 12 miesieczn膮 gwarancj膮

Wybacz, ale ten model kosztuje w Renault cos oko艂o 6-7 ty艣, a poza cos ko艂o 4-5ty艣. Samochod ma poje藕dzi膰 jeszcze troche, 艂adowanie w niego takiej kasy mija si臋 z celem ( to 1/3 jego warto艣ci). Modelu nie podam, bo nie mam pod r臋k膮.


Ty mi nie m贸w co gdzie ile kosztuje tylko podaj mi prosze model tej turbiny!
 Taka masz?

GT1549
751768-5004S 751768-5003S 751768-0001 717345-0002 703245-0001/2 53039880048
4409975 93160135 4416393 93187292 4405411 9121244
LAGUNA dCi 2000,2002,2004
MEGANE dCi 2000,2001,2004,2005
MOVANO 2002
PRIMASTAR dCi 2002
SCENIC dCi 2004
TRAFIC dCi 2004

Awaria turbiny - ale dlaczego ?

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona