Awaria w Alior Sync

Data: 2012-10-08 04:58:33
Autor: Piotr Hołda
Awaria w Alior Sync
W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z Alior Sync' kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro transakcja anulowana. Właśnie składam reklamację.

Data: 2012-10-08 17:45:33
Autor: osa
Awaria w Alior Sync
W dniu 2012-10-08 13:58, Piotr Hołda pisze:
W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z Alior Sync' kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro transakcja anulowana. Właśnie składam reklamację.

Miałem tak kilka dni temu - przy akceptowaniu transakcji nagle pojawił się błąd i mnie wylogowało. Kasa zeszła 2x ale po ~15 minutach wpłata została anulowana na allegro i można ją było wypłacić. W sumie to jakoś szczególnie nie płakałem, kasa na drugi dzień była do mojej dyspozycji, a 5% zwrotu poszło 2x ;)

Data: 2012-10-08 08:56:05
Autor: Piotr Hołda
Awaria w Alior Sync
W dniu poniedziałek, 8 października 2012 17:45:24 UTC+2 użytkownik osa napisał:
> [...]

Miałem tak kilka dni temu - przy akceptowaniu transakcji nagle pojawił się błąd i mnie wylogowało. Kasa zeszła 2x ale po ~15 minutach wpłata została anulowana na allegro i można ją było wypłacić.

Ja mam na Allegro transakcję anulowaną ale ani na Allegro ani w Syncu kasy nie widzę. Spróbuję zapłacić jeszcze raz. Na szczęście kwota niewielka.

Data: 2012-10-08 18:17:57
Autor: osa
Awaria w Alior Sync
W dniu 2012-10-08 17:56, Piotr Hołda pisze:
Ja mam na Allegro transakcję anulowaną ale ani na Allegro ani w Syncu kasy nie widzę. Spróbuję zapłacić jeszcze raz. Na szczęście kwota niewielka.

Teraz widzę, że ta felerna transakcja ma status "Wycofana", ale zaraz po felernym płaceniu miała na pewno status "Anulowana" i status zmienił się po jakimś niedługim czasie. Więc pewnie jak się system połapie, że Sync przekazał kasę do transakcji anulowanej to się zmieni w wycofaną. Kasa pojawia się w PayU -> Saldo i wypłata środków i tam można zlecić wypłatę na swoje konto.

Data: 2012-10-08 17:46:30
Autor: osa
Awaria w Alior Sync
W dniu 2012-10-08 17:45, osa pisze:
[...]

"Kasa zeszła 2x" czyt. zapłaciłem drugi raz ;)

Data: 2012-10-09 03:02:09
Autor: Piotr Hołda
Awaria w Alior Sync
[...]

Zgadza się. Kasa trafiła na konto w Płatnościach Allegro i można ją sobie wypłacić.

szczególnie nie płakałem, kasa na drugi dzień była do mojej dyspozycji, a 5% zwrotu poszło 2x ;)

Ano zobaczymy. Może niedługo zaczną się tu pojawiać alerty w stylu: "Przelewać na Allegro! Kasa wraca!" :)

Data: 2012-10-09 11:46:34
Autor: wromek
Awaria w Alior Sync
W Syncu właśnie trwa awaria. Próba zapłacenia na Allegro przez 'Płacę z Alior Sync' kończy się pobranie środków z konta a po stronie Allegro transakcja anulowana. Właśnie składam reklamację.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A ja przed chwilą chciałem zapłacić za doładownie i:
                 Wystąpił błąd
                 Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 11:56:50
Autor: wromek
Awaria w Alior Sync
A ja przed chwilą chciałem zapłacić za doładownie i:
                Wystąpił błąd
                Dyspozycja nie może być zrealizowana z zadanymi parametrami

hehe, i nagle po moim poscie zniknela mozliwosc placenia z "AS" :)
chowamy glowe w piasek?! :)

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 11:59:25
Autor: wromek
Awaria w Alior Sync
hehe, i nagle po moim poscie zniknela mozliwosc placenia z "AS" :)
chowamy glowe w piasek?! :)

pomylka, mozliwosc placenai byla.
skasowalo mi za jeden kod 5x

masakra.

--
pozdrawiam, wromek

Data: 2012-10-09 12:56:21
Autor: kowtow
Awaria w Alior Sync
Też za neostrade dwie proby i blad

Data: 2012-10-10 03:08:15
Autor: pavlo
Awaria w Alior Sync
On 9 Paź, 12:56, "kowtow" <kowtowNOS...@poczta.onet.pl> wrote:
Też za neostrade dwie proby i blad

I dzisiaj to samo z Sync i Payu. Masakra.

Data: 2012-10-11 12:09:51
Autor: wromek
Awaria w Alior Sync
pomylka, mozliwosc placenai byla.
skasowalo mi za jeden kod 5x

no i poszlo 5x i dostalem 5 kodow, z ktorych potrzebuje 0 bo w wyniku potrzeby naglej zasililem z konta abonamentowego. i co teraz panie syncu?

--
pozdrawiam, wromek

Awaria w Alior Sync