Awaria w Banku - brak biletu - zado艣膰uczynie nie

Data: 2013-11-13 12:13:02
Autor: m
Awaria w Banku - brak biletu - zado艣膰uczynie nie
W dniu 13.11.2013 11:37, synthsyntax@gmail.com pisze:
Hej

Mam pytanie. W sobot臋 zamawia艂em bilety na Black Sabbath poprzez eventim. P艂atno艣膰 odbywa艂a si臋 bezpo艣rednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dosta艂em zwrot pieni臋dzy a bilet贸w nie ma ju偶 na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, s膮 w w wy偶szej - ja chcia艂em za 220 a s膮 za 370). Dzwoni艂em do eventim i do dotpay - okaza艂o si臋, 偶e winny jest bank BWZWBK, kt贸ry nie przekaza艂 pieni臋dzy na czas z powodu og贸lnej awarii systemu i problem贸w z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na jakie艣 zado艣膰uczynienie np. zakup bilet贸w za 370 (chcia艂em kupi膰 2 bilety mam dow贸d na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ???

Spr贸buj z艂o偶y膰 reklamacj臋 w banku. Mo偶e si臋 uda po dobroci. Bo jak bank sam z siebie nie zechce, to musia艂by艣 mie膰 co najmniej na pi艣mie od Dotpay o tym 偶e BZWBK by艂 przyczyn膮, a Dotpay mo偶e si臋 zas艂oni膰 swoim regulaminem (nie czyta艂em ale na 99% jest tam co艣 o tym 偶e maj膮 np. 48h na realizacj臋 transakcji)

p. m.

Awaria w Banku - brak biletu - zado艣膰uczynie nie