Data: 2013-11-13 02:37:21 | |
Autor: synthsyntax | |
Awaria w Banku - brak biletu - zado¶ćuczynienie | |
Hej
Mam pytanie. W sobotę zamawiałem bilety na Black Sabbath poprzez eventim. Płatno¶ć odbywała się bezpo¶rednio poprzez Przelew24 (dotpay). Dzisiaj dostałem zwrot pieniędzy a biletów nie ma już na rynku (przynajmniej nie w tej cenie, s± w w wyższej - ja chciałem za 220 a s± za 370). Dzwoniłem do eventim i do dotpay - okazało się, że winny jest bank BWZWBK, który nie przekazał pieniędzy na czas z powodu ogólnej awarii systemu i problemów z przelewami (tak powiedziano mi w dotpay. Czy jest szanasa na jakie¶ zado¶ćuczynienie np. zakup biletów za 370 (chciałem kupić 2 bilety mam dowód na to) i refundacja ze strony BZWBK do kwoty 220 ??? Pozdrawiam i dzięki z góry za konkretne odpowiedzi SS |
|
Data: 2013-11-13 12:13:02 | |
Autor: m | |
Awaria w Banku - brak biletu - zadośćuczynie nie | |
W dniu 13.11.2013 11:37, synthsyntax@gmail.com pisze:
Hej Spróbuj złożyć reklamację w banku. Może się uda po dobroci. Bo jak bank sam z siebie nie zechce, to musiałbyś mieć co najmniej na piśmie od Dotpay o tym że BZWBK był przyczyną, a Dotpay może się zasłonić swoim regulaminem (nie czytałem ale na 99% jest tam coś o tym że mają np. 48h na realizację transakcji) p. m. |
|