Awaria w sylwestra, super

Data: 2011-01-01 17:41:50
Autor: Jarek
Awaria w sylwestra, super

Użytkownik "maciek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iflr26$jg1$1@news.onet.pl...

Najlepszego w Nowym Roku wszystkim.

Sylwestra miałem zaje...stego. Wieczór w pracy, po północy wsiadłem w
auto. Wyjeżdżając z parkingu wpadłem w takie koleiny z kopnego śniegu,
na którym się zwykle tańczy na wszystkie strony, no i wtedy (chyba) TO
się stało. Tylko nie wiem co... Chodzi o Mondeo, rocznik 95, benzyna, do
tej pory bez zarzutu.

Dojechałem 12 km do domu tylko dlatego, że drogi były puste, jechałem 40
km/h, przy większej prędkości pojawia się wibrujący terkot z lewej
strony, z przodu, aż całe auto skacze w takt tych wibracji. Samochód
jest ledwo sterowny, wrażenie jak na kompletnym lodzie. Wpadnięcie lewym
kołem w dziurę powoduje hałas. Jazda po równym asfalcie jeszcze jest w
miarę możliwa, ale nie szybciej niż te 40-45 km/h.

Nie znam się kompletnie, ale intuicyjnie wyczuwam układ kierowniczy -
drążek, czy coś...
Co to może być, na co się przygotować z Nowym Rokiem?

Łożysko

Awaria w sylwestra, super