Data: 2010-02-21 22:55:36 | |
Autor: Bastion | |
Awaria, wstepna diagnoza | |
Użytkownik "Brzezi" <brzezi@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrn.pl.hnvfln.3d9.brzezibrzezi.chello.pl... Czesc.Nie znam tego auta i silnika. Wydaje mi sie ze najpierw zerwales/uszkodziles jakas poduszke pod silnikiem (stad telepanie silnika) a potem telepanie silnika spowodowalo dalsze uszkodzenia. Objawiajace sie utrata mocy. Jakie? EGR/przepustnica? No tak ale to powinno spowodowac zapalenie kontrolki ECU. |
|
Data: 2010-02-22 21:25:29 | |
Autor: ear | |
Awaria, wstepna diagnoza | |
a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem ....
|
|
Data: 2010-02-22 22:23:14 | |
Autor: Brzezi | |
Awaria, wstepna diagnoza | |
pon, 22 lut 2010 o 21:25 GMT, ear napisał(a):
a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem ... Turbo nie spowodowaloby niepracowania na wszystkich cylindrach, narazie po wstepnych(bardzo wstepnych 5 minutowych ogledzinach mechnika) jest prawdopodobnie gdzies nieszczelnosc, nieszczelnosc w gniezdzie wtrysku raczej wykluczona, prawdopodobnie jest w gniezdzie swiecy zarowej albo padla uszczelka pod glowica... co powoduje brak kompresji co z kolei powoduje problem z zaplonem w cylindrze co powoduje trzesienie silnikiem :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2010-02-22 22:29:44 | |
Autor: Bastion | |
Awaria, wstepna diagnoza | |
Użytkownik "ear" <m@2ddd.dd> napisał w wiadomości news:hlup0f$b9f$1node1.news.atman.pl... a mnie to wygląda faktycznie na zdechnięte turbo ... wiem bo też tak miałem Moim zdaniem najpierw urwala sie jakas poduszka pod silnikiem. a potem faktycznie telepanie silnika moglo uszkodzic turbine/egr/przepustnice Tylko, ze takie uszkodzenia powinny byc sygnalizowane przez kontrolki ECU. Natomiast Brzezi pisze, ze kontroli sa OK. No chyba ze lampki sa przepalone albo celowo poodlanczane przez poprzedniego wlasciciela? |
|
Data: 2010-02-22 23:54:48 | |
Autor: Brzezi | |
Awaria, wstepna diagnoza | |
pon, 22 lut 2010 o 22:29 GMT, Bastion napisał(a):
Moim zdaniem najpierw urwala sie jakas poduszka pod silnikiem. poduszki pod silnikiem wymienione jakies 10kkm a potem faktycznie telepanie silnika moglo uszkodzic turbine/egr/przepustnice Kontrolka dziala poprawnie, w zime raz mialem problem z paliwem, pewnie sie gdzies przytkalo, wtedy kontrolka sygnalizowala problem, po chwili kontrolka gasla, po zatankowaniu nowego paliwa problem sie juz nie powtorzyl Pozdrawiam Brzezi |
|