Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?

Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?

Data: 2012-03-07 10:46:29
Autor: boukun
Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?
Na torze pod Szczekocinami kilka minut przed katastrofą nastąpiła usterka zwrotnicy - wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24.

Zapisy w dokumentach wskazują, że dyżurny ruchu powinien wiedzieć, że zwrotnica nie działa. - Wiem, że taka usterka została zarejestrowana, ale nie wiem, czy miała wpływ na katastrofę - powiedział w TVN24 Adam Młodawski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych.

Dziennikarze telewizji dotarli do księgi wypadków i incydentów kolejowych dla IZ Kielce, linii nr 64 (odcinek Kozłów - Starzyny) za okres 30.11.2011 - 03.03.2012. W dniu katastrofy na posterunku Starzyny, o godzinie 20.40, czyli minuty przed katastrofą, pojawiła się usterka. Odnotowaną ją tak: "Brak kontroli położenia rozjazdu nr 3/4 w położenie minus". Może to oznaczać, że dyżurny ruchu ze Starzyn wiedział, że jedna ze zwrotnic nie działa i nie można było skierować pociągu Interregio na prawy tor, zgodnie z planem.

Do kolejnej usterki doszło o godzinie 20.48 na posterunku Sprowa. Zapis w dokumentach: "Usterka urządzeń SRK. Dla pociągu 31100/1 wygasł semafor wyjazdowy "A" pociąg wyprawiono na Sz "A". Oznacza to, że wygasł sygnał zezwalający na jazdę i podano tzw.

http://www.rp.pl/artykul/832884,834508-Awaria-zwrotnicy-przyczyna-katastrofy-.html



Polsko, Polsko, bóg cię opuścił...

boukun

Data: 2012-03-07 15:31:13
Autor: Michał Szatański
Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jj7as2$vjt$1node2.news.atman.pl...
Na torze pod Szczekocinami kilka minut przed katastrofą nastąpiła usterka zwrotnicy - wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24.

Zapisy w dokumentach wskazują, że dyżurny ruchu powinien wiedzieć, że zwrotnica nie działa. - Wiem, że taka usterka została zarejestrowana, ale nie wiem, czy miała wpływ na katastrofę - powiedział w TVN24 Adam Młodawski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych.

Dziennikarze telewizji dotarli do księgi wypadków i incydentów kolejowych dla IZ Kielce, linii nr 64 (odcinek Kozłów - Starzyny) za okres 30.11.2011 - 03.03.2012. W dniu katastrofy na posterunku Starzyny, o godzinie 20.40, czyli minuty przed katastrofą, pojawiła się usterka. Odnotowaną ją tak: "Brak kontroli położenia rozjazdu nr 3/4 w położenie minus". Może to oznaczać, że dyżurny ruchu ze Starzyn wiedział, że jedna ze zwrotnic nie działa i nie można było skierować pociągu Interregio na prawy tor, zgodnie z planem.

Do kolejnej usterki doszło o godzinie 20.48 na posterunku Sprowa. Zapis w dokumentach: "Usterka urządzeń SRK. Dla pociągu 31100/1 wygasł semafor wyjazdowy "A" pociąg wyprawiono na Sz "A". Oznacza to, że wygasł sygnał zezwalający na jazdę i podano tzw.

http://www.rp.pl/artykul/832884,834508-Awaria-zwrotnicy-przyczyna-katastrofy-.html



Polsko, Polsko, bóg cię opuścił...

 Sraj se na talerz skąd ty tam jesteś.


boukun


Data: 2012-03-07 16:14:08
Autor: boukun
Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?

Użytkownik "Michał Szatański" <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jj7rfh$1m9$1news.dialog.net.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jj7as2$vjt$1node2.news.atman.pl...
Na torze pod Szczekocinami kilka minut przed katastrofą nastąpiła usterka zwrotnicy - wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24.

Zapisy w dokumentach wskazują, że dyżurny ruchu powinien wiedzieć, że zwrotnica nie działa. - Wiem, że taka usterka została zarejestrowana, ale nie wiem, czy miała wpływ na katastrofę - powiedział w TVN24 Adam Młodawski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych.

Dziennikarze telewizji dotarli do księgi wypadków i incydentów kolejowych dla IZ Kielce, linii nr 64 (odcinek Kozłów - Starzyny) za okres 30.11.2011 - 03.03.2012. W dniu katastrofy na posterunku Starzyny, o godzinie 20.40, czyli minuty przed katastrofą, pojawiła się usterka. Odnotowaną ją tak: "Brak kontroli położenia rozjazdu nr 3/4 w położenie minus". Może to oznaczać, że dyżurny ruchu ze Starzyn wiedział, że jedna ze zwrotnic nie działa i nie można było skierować pociągu Interregio na prawy tor, zgodnie z planem.

Do kolejnej usterki doszło o godzinie 20.48 na posterunku Sprowa. Zapis w dokumentach: "Usterka urządzeń SRK. Dla pociągu 31100/1 wygasł semafor wyjazdowy "A" pociąg wyprawiono na Sz "A". Oznacza to, że wygasł sygnał zezwalający na jazdę i podano tzw.

http://www.rp.pl/artykul/832884,834508-Awaria-zwrotnicy-przyczyna-katastrofy-.html



Polsko, Polsko, bóg cię opuścił...

Sraj se na talerz skąd ty tam jesteś.

Ale masz zajebiste nazwisko...

boukun

Data: 2012-03-07 17:26:41
Autor: inż. Jaskiniowy
Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?
W dniu 2012-03-07 10:46, boukun pisze:
Na torze pod Szczekocinami kilka minut przed katastrofą nastąpiła
usterka zwrotnicy - wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24.

Zapisy w dokumentach wskazują, że dyżurny ruchu powinien wiedzieć, że
zwrotnica nie działa. - Wiem, że taka usterka została zarejestrowana,
ale nie wiem, czy miała wpływ na katastrofę - powiedział w TVN24 Adam
Młodawski, dyrektor Zakładu Linii Kolejowych.

Dziennikarze telewizji dotarli do księgi wypadków i incydentów
kolejowych dla IZ Kielce, linii nr 64 (odcinek Kozłów - Starzyny) za
okres 30.11.2011 - 03.03.2012. W dniu katastrofy na posterunku Starzyny,
o godzinie 20.40, czyli minuty przed katastrofą, pojawiła się usterka.
Odnotowaną ją tak: "Brak kontroli położenia rozjazdu nr 3/4 w położenie
minus". Może to oznaczać, że dyżurny ruchu ze Starzyn wiedział, że jedna
ze zwrotnic nie działa i nie można było skierować pociągu Interregio na
prawy tor, zgodnie z planem.

Do kolejnej usterki doszło o godzinie 20.48 na posterunku Sprowa. Zapis
w dokumentach: "Usterka urządzeń SRK. Dla pociągu 31100/1 wygasł semafor
wyjazdowy "A" pociąg wyprawiono na Sz "A". Oznacza to, że wygasł sygnał
zezwalający na jazdę i podano tzw.

http://www.rp.pl/artykul/832884,834508-Awaria-zwrotnicy-przyczyna-katastrofy-.html




Polsko, Polsko, bóg cię opuścił...

boukun

To nie Bóg opuścił Polskę, tylko Polska Boga. Chwilowo...

Data: 2012-03-07 18:52:46
Autor: Grzegorz Z.
Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?
boukun napisał:

Na torze pod Szczekocinami kilka minut przed katastrofą nastąpiła usterka zwrotnicy - wynika z dokumentów, do których dotarła TVN24.

Mechanizm oblano ciekłym helem?

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Awaria zwrotnicy przyczyną katastrofy?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona